viutv選美面試-五大正女一覽

ViuTV選美面試 五大正女一覽

娛聞

廣告

新一年香港小姐競選又嚟到,早前大台進行面試,情況一貫的燕瘦環肥,乜人都有!而另一邊廂ViuTV首次舉行的真人騷選美活動《美選D.n.A》亦進行得如火如荼,今日又再進行新一輪面試,見到面試者質素亦相當不俗,不讓香港小姐專美!依家小編就精選咗幾位靚女為大家介紹一下,睇吓大家覺得一班準港姐正啲定一班準美選小姐索啲?

 

再度博上位鄧凱旻

姓名︰鄧凱旻
年齡︰23歲
三圍︰33C、25、35

23歲的鄧凱旻(Ruby Close),佢自稱係香港第一個YouTuber,話因為「Ruby Close」呢個名令大家認識佢。佢以前經常拍一啲生活化的短片,不過近年就減少了。佢就承認自己參選係想提高知名度,加上自己鍾意玩,所以一聽到第一屆就即刻面試,希望可以挑戰自己。

相信唔少朋友聽到「Ruby Close」呢個名都已經覺得好熟,如果俾埋呢兩張相你睇,咁就一定認得啦啩!猶記得2010年時,仲係會考生的Ruby上載自拍短片,在片中分享於會考試場之所見所聞,而且用英文猛烈批評考官低劣的英文水平及無能,即時引來極大回響!事隔多年仍有唔少人記得。如今佢出嚟選美,相信又會在網上引來熱烈討論。

經驗搭夠 鍾晴

姓名︰鍾晴
年齡︰24歲
三圍︰33C、23、33

今年24歲的鍾晴(Karlie)係一位全職模特兒,其實佢16歲時已經參加過校花選舉,之後簽約名模Cara G.的經理人公司。Karlie演出經驗可不少,佢早前’在影帝張家輝執導的電影《陀地驅魔人》中客串,又曾在無綫節目《超強選擇1分鐘》擔任「超強女助選團」一員,早已引起不少網民熱烈討論!另外Mandy仲謙虛咁話對自己身材唔太滿意,所以比堅尼已經係佢底線!

鵝公喉索女 鄺靜汶

姓名︰鄺靜汶
年齡︰22歲
三圍︰33B、24、35

另一位參賽者鄺靜汶(Cindy),今年22歲,亦係一位全職模特兒,佢就認為自己把聲已經好突出,因為通常靚女把聲都好sweet,但佢自己就有把鵝公喉聲!不過原來係傳統嚟,因為佢媽媽把聲都係一樣。

「翻版黃美棋」潘敏濤

姓名︰潘敏濤
年齡︰28歲
三圍︰32B、24、34

最後一位想介紹的係今年28歲的潘敏濤(Mandy),眼大大笑容甜美,仲有「翻版黃美棋」之稱!佢自爆有一次拍節目時,俾人一直叫佢做黃美棋,而且嗰個人仲唔係搞笑,而係真係以為佢係黃美棋!Mandy仲曾經參加過一次工展小姐,更得到季軍,所以令佢愛上選美!

修長美人 李文潔

姓名︰李文潔
年齡︰24歲
三圍︰34B-24-33

今年24歲的李文潔(Liz)擁有甜美樣子、高挑身材,自18歲開始已經成為模特兒,曾經為唔少內衣騷、泳衣騷擔任模特兒。當年模特兒「飯局」傳聞熱爆全城,Liz亦不諱言自爆不時都會被問價,但佢堅持唔會做不道德行為。有骨氣!

Liz仲同張繼聰合作過!

全文完