朱千雪

緣訂今生拍拖5年!朱千雪收半億樓冧嫁

最強精選

廣告

參選香港小姐,唔一定恨釣金龜嫁豪門,31歲的朱千雪有樣有學歷亦有家底,是近年難得一見的港姐清泉,她與由細玩到大、拍拖5年的顧問醫生男友吳昆倫(Justin)修成正果,早前被爆在港入紙申請結婚,朱千雪大方晒甜蜜婚照宣布喜訊。早已有樓揸手的朱千雪,深得未婚夫Justin及未來夫家愛錫,未入門已任她挑選約價值5千萬的豪宅做結婚禮物。花無百日紅,現正讀Law的朱千雪早已諗定出路,唔拍劇可以做律師之外,依家仲多個選擇,做個萬千寵愛的人妻。

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、IG

朱千雪 收半億樓冧嫁

近年掀起一股花旦結婚生仔熱潮,今次幸運兒是2012年香港小姐季軍朱千雪,當年是頂頭大熱更是民選冠軍,但最後卻因首次全民投票死機而屈居冠軍張名雅及亞軍黃心穎之下,事實卻證明朱千雪人美心善,贏姣心穎九條街。朱千雪入行七年零緋聞,零負面新聞為人貼地易相處,圈中好姊妹眾多,就連高層與監製都對她睇高一線,早已穩坐女一之位,不過她求學心重,兩年前重返校園再修讀法律系,為此刻意減產,明顯志不在娛樂圈。

否認奉子成婚

被爆與男友Justin在香港入紙結婚的朱千雪,日前大方在社交網承認好事近,曾表示會完成法律課程後才結婚的她,對於突然結婚被傳是雙喜臨門,她強調自己仍然很瘦,並非有喜,只是男友早在旅行時成功求婚,對的時候遇上對的人,她更大晒早前由閨密岑杏賢操刀,在愛爾蘭取景的婚照。婚照中朱千雪流露出一貫的甜美笑容,不慣面對鏡頭的Justin亦努力配合,看得出Justin真的很疼愛朱千雪。朱千雪出身富裕家庭,19 歲已獲經營五金生意的父親送贈兩個物業,現時手上仍持有三個合共市值約5千萬的物業,當中兩個是住宅單位,一個是工廈單位,可說是「唔憂做」,不過朱千雪卻非常貼地從不揮霍,生活既慳家為人又親民,好學的她用了九個月全速完成兼讀需兩年的傳播碩士課程,兩年前又緊接報讀更費心力的三年制法律博士學位,經過「半工讀」特訓後,其捱得程度更超越人體極限。

雖然雙方都有家底,但朱千雪與Justin同樣愛低調貼地,影婚照也一樣,沒有誇張的禮服,簡單的白色喱士裙盡顯新娘子脫俗的性格。

待嫁新娘朱千雪素顏都咁靚,這日遇上本刊記者採訪,笑住任影唔嬲,同大家分享內心喜悅。

延續Puppy Love

一出世便緣訂今生,只因朱千雪與Justin的媽咪31年前在 同一間醫院生B,兩家人變成世交,而朱千雪與Justin的生日只 相差三日,經常被安排一齊慶祝生日,兩小口子從小就黐在一 起,而當年胖胖的Justin早已對萌爆的朱千雪情有獨鍾,不過 因為早年兩家人分別移民到加拿大及新加坡,天各一方各有各 的生活,大學畢業後朱 千雪與Justin再遇才正式 拍拖。拍拖5年來,朱 千雪要兼顧事業與學 業,與Justin真正相處的 時間不多,因為Justin現 時在新加坡中央醫院的 放射治療部門擔任顧問 醫生,二人聚少離多, 卻更加珍惜彼此。

由加拿大返港的朱母,連日都由朱千雪陪住出入,周日(6月30日)兩 母女約了親友在天后飲茶,朱千雪先讓母親下車,自己再去泊車。

陪母飲完茶,朱千雪拎住盒打包點心離開,食得唔好嘥,難得放暑假冇嘢做,佢嘅節目竟然 係揸車返屋企。

 

Justin與朱千雪一樣,乖仔又孝順,其父曾是香格里拉集團執行董事,早年在香港開了老牌茶莊「祺棧茶行」,不過Justin卻不靠父蔭,自小已想讀醫服務社會。知情者透露:「Tracy(朱千雪)同Justin絕對係門當戶對,兩家人早已相熟,大家唔需要時間再去了解,佢哋嘅姻緣真係好似天注定咁,Tracy仲好得未來老爺同奶奶心,未入門已經話送層樓畀 佢當結婚禮物,雖然男家已移民去新加坡,但買樓唔一定揀 新加坡,總之預算在5千萬港元以內,任由Tracy決定喺邊度買。現階段Tracy同Justin仲諗緊婚禮點搞,其實兩家人都好易話為,不過Tracy想簡單啲,雖然會喺香港搵律師簽紙,但之後亦可能會去外地行禮,至於擺酒,佢哋喺香港、新加坡同加拿大都有大量親朋戚友,睇嚟都有排搞。而婚 後Tracy同Justin都仲係分開生活先,之後再計劃究竟定居新加坡,定Justin返香港,因為Justin細佬早已返咗香港從 醫,所以Justin亦諗過全家將基地移番香港。」由BB識到依 家,朱千雪與Justin感情深厚,亦背負住兩家人的情誼。

有樣有錢又有修養,朱千雪對住鏡頭 非常友善,更唔介意企街等位飲茶。

 

容光煥發現身

周日(6月30日)中午,朱千雪載住母親離開小西灣藍灣 半島寓所,前往天后飲茶,準新娘容光煥發現身,遇上本刊 記者上前採訪亦大方接受訪問,提到男友Justin的求婚過 程,戴住約3卡求婚鑽戒的朱千雪咧嘴而笑,流露無限幸 福,她只透露求婚是在旅行中進行,男友有送花有跪地,非 常有誠意,但她愈講愈尷尬,笑言細節不便多談。男友Justin 不在身邊,正在放暑假又冇接job的朱千雪,飲完茶拎住盒 打包點心,獨自揸車返回小西灣寓所,繼續其宅女生活。娶 到Law界女神朱千雪,莫講話回流返香港,就算係要去火 星,相信Justin都會跟去。

 

朱千雪13年已擔任女一,深得觀眾緣,與王 浩信合作《EU超時任務》,奪得《萬千星輝頒獎禮2016 》「最受歡迎劇集拍檔」,翌年再憑 《踩過界》勇奪《星和無綫電視大獎2017》 「我最愛TVB電視女角色」。此後她刻意減產 鮮有拍劇,更修讀香港城市大學法律博士學位,去年表示有意轉職法律界。

 

朱千雪:多咗個家庭成員!

記:本刊記者 朱:朱千雪
記:點解咁突然宣布結婚嘅?
朱:哦!都唔係突然㗎喇!都拍咗一段時間,不過因為最近入紙畀傳媒發現,所以先公布,如果唔係我就諗住保密唔講。
記:有冇諗住喺邊度搞呀?
朱:依家計劃緊,都要夾吓大家嘅時間同鍾意嘅形式先。
記:咁會中式定西式?
朱:我諗依家大部人都係西式嘅,不過未特別去諗,睇吓大家想去邊同屋企人有咩意見先再算。
記:媽咪有冇話有咩特別傳統一定要做?
朱:佢冇同我講過喎!
記:咁你媽咪畀你老公仔幾多分?
朱:佢話好高分嘅!
記:係咪因為細細個睇到佢大?

朱:其實個感覺好奇怪嘅!大家已經好熟,雙方阿媽好熟,只係多咗一個家庭成員咁解,又唔係從來唔識佢。
記:男友點求婚㗎?講啲細節嚟聽吓?
朱:我哋去旅行,但係細節就唔使啦,我怕醜呀!哈哈哈!呢啲係兩個人之間嘅開心事,公開講咁多好似好奇怪咁。等我沉澱吓同消化吓先,下次再同大家講。
記:即係有冇送花同跪地呀?
朱:咁呢啲求婚正常都有嘅!總之就好有誠意啦!事前我都唔知。
記:咁未來老爺同奶奶有冇叫你快啲生B,要生幾多個呀?
朱:嘩!唔諗得咁快啦!我自己都未有咁快諗住,我驚生完keep唔到個身形,所以我唔係好敢住。遲啲先諗,等我靚多幾年先。

記:咁結婚使唔使停工?
朱:我依家放緊暑假,之後9月又要繼續讀Law,都係繼續做嘢,對生活冇咩影響嘅!

朱千雪與好姊妹岑杏賢是同屆港姐,入行七年來互相照顧感情深厚,朱千雪要結婚,岑杏賢是伴娘不二之選。

岑杏賢早前飛到愛爾蘭,為朱千雪與Justin拍攝婚紗照。朱千雪在社交網留言︰「為了送我們結婚禮物,她特登飛了去愛爾蘭為我們拍照。七年前一起參加香港小姐後我們第一次出trip 。今次這輯照片非常有意義,由最好的朋友親自操刀,令愛情和友誼都添加了一份美好的回憶。」

除了岑杏賢,朱千雪的索爆姊妹團還有張嘉兒、蔣家旻及湯洛雯,日前更一起為朱千雪慶祝31歲生日。據知她們早知朱千雪的婚事,呢班好姊妹果然口密。

 

港姐清泉

朱千雪12年參選香港小姐,當年改賽制,由家庭觀眾票選三甲,由 於TVB「冧Server」,最終改由評判選出三甲,她屈居冠軍張名雅及亞 軍黃心穎之下,僅奪得季軍,大批網友為她不值,封她為「民選港姐」。

 

花旦又少一個

比起近年一齊被無綫力捧的湯洛雯、黃心穎與蔡思貝,朱千雪形象最正面健康,內外兼備的她宣布結婚,一線花旦又少一個。