張瑋純

《不懂撒嬌》強攻王浩信 索爆台妹 張瑋純

最新娛聞

廣告

近日熱播的《不懂撒嬌的女人》為無綫首套4K全實景劇集,除了離巢多時的林文龍及宣萱繼續有上佳演出,更雲集中港台三地的美女!三地美女中,香港男士至愛的當然係台妹,其中飾演王浩信表妹的台灣模特兒 張瑋純 (Mico),在劇中頻頻大晒嗲功及驕人身材,小編依家帶大家認識佢!

張瑋純 演「溫純純」

張瑋純 在《不懂撒嬌》中飾演王浩信的表妹「溫純純」,有齊晒港男心目中台妹的優點:樣靚、身材正又嬌嗲!劇中佢自小已經暗戀表哥,仲話將來一定要嫁俾對方!唔知唐詩詠接下來會如何應付呢位強勁情敵呢?

昨晚張瑋純在劇集首次登場,低胸熱褲打扮夠晒搶眼,為人溫柔體貼,就連下廚都有一手!難怪一眾角色 (以及觀眾) 都對佢讚不絕口啦!

我愛台妹台妹愛我

1984年出生的張瑋純今年其實已經33歲,不過在劇集中以青春打扮示人,嬌嗲又可愛,話佢係大學生都完全冇問題!本身係模特兒的張瑋純身高170cm,並擁有32C豐滿上圍,身材高佻得來浮凸有緻,加上一副標緻面孔,王浩信認真有豔福……

 

選亞姐斷泳衣

唔講唔知,張瑋純原來參加過2011年《亞洲小姐競選》,當時泳衣環節中,佢身穿的比堅尼泳衣突然斷帶,好彩及時雙手護胸先不致走光!當時唔少人覺得佢耍手段博出位,不過張瑋純堅決否認,並指該件泳衣只係得一小塊布再用魚線串珍珠固定,非常唔安全,動作稍大就爆開咗!但事實係點就得佢先知啦……

玲瓏浮凸

唔係話香港冇靚女、唔係香港女仔一定冇身材,不過台妹總係有一種莫名的魅力,香港男士實在好難抵擋!張瑋純有靚樣有身材,當然唔吝嗇晒性感照!

煞食長腿

靚樣有、事業線有,長腿都有!

愛運動之人

張瑋純對自己身材要求甚高,佢在IG經常都會放享一啲做運動的照片,勤做Gym又會行山及攀石等,難怪練出令女仔羨慕的馬甲線及翹臀!

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!