深宮計

《深宮計》收買人命 監製錫晒周秀娜劉心悠

最新娛聞

廣告

無綫50周年重頭劇《宮心計2 深宮計 》,除了胡定欣、馬國明及馬浚偉做鐵膽,久違的羅霖、張慧儀及張文慈亦有份拍,更有重金禮聘周秀娜與劉心悠兩大外援。不過有傳為了遷就娜姐同心悠檔期,無綫親生仔女就要經常捱通宵拍攝!繼早前馬明自爆曾經連踩27.5小時後,羅霖亦哭訴拍通頂捱到殘,冇得見仔!

合拍劇 製作嚴謹

《深宮計》係和內地騰訊的企鵝影業合作,投入的資金多了,所以拍攝非常嚴謹,在服飾造型上亦更有要求,花在試造型與換妝的時間亦比較長。而為了畫面更加精美,又採用單機拍攝,演員每說兩句對白就要換機位,本來全劇拍攝周期預計長達半年,但以現時進度,到八月都未必能煞科。

馬明地獄式連踩27·5小時

早前馬國明就自爆曾連踩27·5小時,由中午12點直踩到翌日的下午3點半,破晒TVB最長工時紀錄!平時慣晒通頂開工的馬明都大叫頂唔順。難怪心穎BB早前接受訪問都大呻同馬明見面時間少啦!

娜姐心悠獲厚待

《深宮計》卡士強勁,當中最矚目非首次參與無綫劇的周秀娜與劉心悠莫屬。兩人以外援身份入劇組,待遇當然寧舍不同!據知娜姐同心悠雖然唔係主角,但戲份都唔少,但開拍前佢哋已經同監製講明要遷就外面的工作,同埋唔會捱通頂。所以好多時劇組要朝早拍咗佢哋嘅戲先,即係話凡係同佢哋有對手戲嘅演員,都經常由日頭拍到夜晚,甚至通宵!

羅霖狂呻

外援獲厚待,不過就辛苦其他人捱更抵夜啦。其中已經廿年冇拍劇的羅霖人前人後狂呻辛苦,日前佢一臉疲態表示試過連續三晚通頂,又或者五日每天只睡一、兩小時。捱夜都其次,最慘係連寶貝仔都冇得見!難怪佢話以後唔再拍古裝!

熟女捱到殘

其實羅霖同一班「後宮」如謝雪心、張慧儀、康華及張文慈年紀都唔係細,今次除咗造型化妝花超長時間外,更要經常捱通頂,一眾熟女捱到殘晒,每次坐埋一齊休息都大吐苦水,無綫仲唔係收賣人命?

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!