蝸居宅急變

《蝸居宅急變》粉紅色「催情部屋」好驚嚇…

最新娛聞

廣告

向來擅長炮製話題綜藝節目的編導岑應又一新作《蝸居宅急變》,搵來自稱家居變裝達人的Queenie為大家間蝸居扮靚,不過達人嘅嘢我哋真係識條鐵,今次佢出馬設計呢間粉紅色「催情部屋」,女屋主就好滿意啦,不過「受害人」男屋主同其他觀眾就真係滴晒汗,唔識欣賞…

原文:對白Cap圖王|編輯:東方新地|圖片:TVB截圖

《蝸居宅急變》粉紅色「催情部屋」

今集呢個單位,本來都已經有唔少粉紅色元素,但係港女屋主就覺得唔夠爆,話要打造一間「烈焰紅唇粉紅博物館」!

又紙扇又車呔係咩玩法…

虧Queenie仲講得出口,話唔知老公見到會有咩反應…

係咪好期待老公返嚟係咩反應呢?

個老公一入門口見到屋企變成咁樣,真係O晒咀!不過喺鏡頭面前,當然話間屋好靚…

阿Wing見勢色唔對,出動「我為你著想」、「連打機都幫你諗埋」等招數!不過最慘係老公到依家都唔知唔見一樣好重要嘅嘢!

旁白都忍唔住加句,稱呢個單位為「粉紅色催情部屋」,Queenie就話屋主兩公婆喺呢個環境一定好快連生貴子!

玩具櫃慘被滅口?

最後俾多張前後對比圖大家睇!結果簡直係男人的惡夢,大家有冇發現客廳個玩具櫃唔見咗?一櫃子男人的浪漫,慘被催情部屋滅口?

經典重溫:

全部都係港女最喜愛嘅「粉系」、「紫色」同「花花」,男人睇見都想講… 多謝晒!

之前一集又係經典,Queenie喺古董店用約2千蚊買入一個假鹿頭,掛喺只有300呎的單位度…

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!