鼎爺

《阿爺廚房》觀眾激讚 貼地鼎爺教傳統粵菜

最新娛聞

廣告

TVB 新一輯飲食節目《阿爺廚房》於剛過去的星期一首播,節目跟過往的飲食節目製作方式大同小異,但點解今次獲觀眾一面倒稱讚?原因好簡單︰夠貼地!主持搵來兩位資深人物-李家鼎(鼎爺) 及譚玉瑛姐姐,唔好以為惡形惡相的 鼎爺 剩係好打得,原來佢都好煮得㗎!今次呢個節目讓大家睇到佢不為人知的廚藝外,最重要的是傳授近乎失傳的正宗粵菜給觀眾!

延伸閱讀︰

基因強大 索爆星二代逐個捉

繼Gary後 金鐘國 宋智孝離開《 Running Man 》

古法正宗粵菜

新節目從廚房用具、食材選購,到菜單設計等等,都係由鼎爺負責。究竟點解節目組咁放心俾鼎爺一手包辦呢?原來鼎爺已故的父親係一個大酒樓的東主,佢自小就已經接受父親嚴格的廚藝訓練,古法粵菜完全難唔到佢!「BB鴿藏膶腸焗飯」、「兩面黃煲仔飯」、「糖煎紅衫魚」、「移花接木」等,睇個名好似好難整,但今次由鼎爺出手教路,大家喺屋企都煮到呢啲懷舊的特別菜式啦!

黃腳鱲放在黑鱲上面一齊蒸?面及底都有飯焦的煲仔飯?紅衫魚煎後加黃糖食?小編實在太年輕了,聽都未聽過!

刀功、烹調手法樣樣掂

今次鼎爺在節目入面大顯身手,除了詳盡地解釋烹調步驟同貼士外,唔少觀眾都留意到鼎爺的刀功好純熟,揸起刀處理食物的時候功架十足,十足十大師傅一樣。原因就係鼎爺在現實生活中不時都會煮飯給家人食,所以自己煎炒煮炸炆燉蒸焗樣樣掂!鼎爺經驗老到,食譜又仔細,加上用心拍攝,難怪今次節目咁成功啦!

私伙鐵鑊夠鑊氣

一開頭都講過話個節目夠貼地,除了主持同內容之外,所選用的廚具都令觀眾刮目相看。今次節目所用的廚具並唔係以美觀為主,而係靠實用性。鼎爺所用的鐵鑊係平時有煮開嘢的「架生」,而非平常飲食節目所用的靚靚平底鑊,所以有網民估計鼎爺用的鐵鑊係「私伙嘢」,剩係火候都贏晒啦!望住平時經常演惡人的鼎爺親切教學,真係好似爺爺耐心教自己咁,難怪大家都睇得投入!

最後亦有不少觀眾喜愛鼎爺在節目中帶少許「懶叻」的口吻,不單唔會惹人討厭,反而覺得佢比平時更平易近人,亦係對自己廚藝信心十足的表現!

全文完