李國麟

不要求女兒搵有錢男友 李國麟:最緊要錫佢同人品好!

最新娛聞

廣告

TVB「綠葉王」李國麟 在《溏心風暴3》中,對劇中寶貝女岑麗香錫到燶,而現實生活中他一樣當15歲女兒Cherie如珠如寶!早前李國麟同女兒著住父女裝在將軍澳商場出巡,拖住手逛街睇嘢,吃飯時更非常有愛,互餵對方分甘同味,父女全程表現Sweet,李國麟接受訪問時都話:「個女拍拖我會呷醋!」日前他出席《溏心3》活動時接受本刊訪問,談到愛女他直言女兒雖然未拍拖,但將來選另一半,有冇錢唔重要,最緊要人品好而且錫佢和錫父母!

撰文:東方新地

圖片:李國麟微博、新傳媒圖片庫

李國麟咀女兒惹非議

62歲TVB「綠葉王 」李國麟,近日在《溏心風暴3》中,演曾救夏雨一命的恩公,劇中更有個寶貝女岑麗香,二人有不少父女內心戲,交織出不少火花;跳出角色,李國麟對自己15歲女兒Cherie一樣錫到燶,由細到大女兒亦視父親為偶像。不過今年七月時,佢因為上載同女兒慶生的親吻照,一度引來網民爭議!其實自細鍾意黐爸爸的Cherie,開心就攬住爸爸錫,出街又會拖手,兩父女相處時刻都充滿愛。

不要求女兒選富二代男友

日前李國麟接受本刊訪問,他自言是一個好男人,連太太都說來生要他做另一半,李國麟又說從來不過問太太和女兒使錢方式,因為他的角色是賺錢畀家人使,問到現實中會不會要求女兒找男朋友一定要富二代,他就回應不會啦,只要是愛她女兒不論有錢還是沒錢也沒關係,當然有錢也挺好,但不要差距很大,最重要她的男朋友背景不可以是壞人。

呷醋是愛的表現

李國麟早前接受本刊訪問,說到若果女兒拍拖會吃醋,今天再問到他這個問題,他就回應說到若不表現呷醋,那怎會體會到我是真的疼愛她,他也表示今年農歷新年也表示不擔心女兒突然帶男朋友回家,但是下一年就很難說。

李國麟拖女兒晒愛

其實早前李國麟返TVB開工前,就先揸車同女兒去電視城附近的將軍澳一商場逛街,李國麟泊低車後,兩父女就手拖手行街睇嘢,15歲的Cherie差不多有爸爸咁高,雖然還有些Baby fat ,但束起髮髻的她輪廓鮮明,李國麟大部分時間都係陪睇,陪女兒睇完首飾又睇手錶,完全將阿女放第一位!

兩父女撐枱腳餵嘢食

行到攰,兩人在商場地下的Cafe開餐,兩父女黐到實出去揀嘢食,李國麟就交由女兒負責點餐俾錢,自己就先去搵位坐;開餐期間,點了沙律的囡囡,不時餵爸爸食車厘茄,爸爸又將自己吃的牛角包切開,餵埋入口俾女兒吃,兩父女感情好到不得了!

 

父女情深

吃飽後,李國麟見仲有時間,就陪女兒到公園散步,都話女兒是爸爸前世情人,見李國麟望實女兒已經冧爆,全程慈父上身,不停用手機幫女兒影相,Cherie又突然搭住爸爸行,兩人一路行一路傾,更不時笑到咔咔聲。

李國麟:「個女拍拖我會呷醋!」

15歲的Cherie,剛升上F4,自小受父親演戲薰陶,對演藝深感興趣,對娛樂圈亦充滿好奇。不過李國麟就叫女兒諗清楚先,始終娛樂圈好複雜,唔係話努力就會成功!但佢表示唔會阻止女兒,會將自己的經驗同佢分析。

李國麟又稱Cherie細細個時咩都會同自己講,但女兒慢慢長大又進入反叛期,呢年幾已經唔似以前咁無所不談。問到Cherie有冇拍拖,李國麟就話現時未有,但就話如果女兒第時拍拖,自己真係會呷醋!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!