中華小姐

中華小姐前哨戰 觀眾至Like才藝表演……

最新娛聞

廣告

《2018國際中華小姐競選》決賽今個星期六就舉行,日前15位佳麗去到馬鞍山參與「現場觀眾至Like表演」活動,眾位靚女當然傾盡全力演出,喺寒冷天氣下都著得勁少布晒身材!最後贏出的係11號高詠堃脫穎而出,佢憑高難度鋼管舞贏得觀眾至歡聲。不過講到最出位,都肯定係表演草裙舞的「航空母艦」2號楊筑晶……

中華小姐前哨戰

近日香港天氣寒冷,市民出街都包到實,不過一眾華姐佳麗就未驚過啦!其中有「航空母艦」外號、來自夏威夷的2號楊筑晶表演熱情草裙舞,Bra Top配草裙打扮令身材表露無遺,38吋上圍加38吋巨躉真係超搶鏡……

香港代表雷莊𠒇出名身材fit,練出令女士們羨慕的一排腹肌,不過佢呢日唔晒身材而係正正經經表演歌劇,表現就一般般啦。

16號佳麗伍殷嬅樣貌標緻出眾,被外界視為大熱,呢日佢著上小背心熱褲跳HipHop,觀眾都幾受落,殺入現場三甲!對於雙腿較粗似乎有點失色,伍殷嬅就話唔會介意,因為自己做開運動,成日打籃球同踩單車!

呢日脫穎而出的係來自三藩市的11號高詠堃,佢喺咁凍天氣下泳裝上陣表演鋼管舞,表演高難度的「人體旗桿」,又連續自轉多個圈,舞技同腹肌一樣搶鏡,大家都拍爛手掌!高詠堃就話自己已學習鋼管舞兩年,決賽時會再次表演!

其他佳麗的表演……

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!