黃子華

事隔七年再合作 黃子華佘詩曼拍《楝篤特工》

最新娛聞

廣告

七年前的無綫劇《絕代商驕》贏得不少好評,有男神之稱的 黃子華 與佘詩曼(阿佘)事隔七年再度合作拍戲,兩人日前在上環為新片《楝篤特工》開鏡拜神儀式,原來今次兩人合作係阿佘主動邀請黃子華!子華同阿佘話兩人劇中有感情線,笑言會激烈啲!新劇中,阿佘角色十分特別,經常「嘴藐藐」,形象大突破!

戲内關係似「冤孽」

戲外就好鬼老友,戲内就關係「冤孽」?新片《楝篤特工》中,子華受聘於阿佘,會使晒阿佘啲錢,所以子華就用「冤孽」形容二人關係。今次阿佘飾演高權重的人,劇中經常展露「嘴藐藐」嘅表情。阿佘話,試過問拍劇照嘅工作人員有冇影得自己正常啲,但結果得黑口黑面,一臉不屑嘅相!

子華就話今次阿佘做一個大家應該未見過嘅角色,係一個好「衰格」嘅人,仲讚呢個係一個「好睇」嘅角色。至於被問及是否影射香港官員?阿佘就回應係新造型:「唔係影射,但係有呢個職位,但唔係為咗啲政治嘢!」

黃子華:親熱戲對我嚟講微不足道啦!

提及起有無親熱戲,子華同阿佘就話要視乎對方。子華之後直言:「我好被動,觀眾都唔想睇呢啲,係要激烈啲嘅!(打戲?)我係受聘於佢,使晒佢啲錢!」阿佘續說,劇中角色一生都為了追捕對方。至於感情線方面,子華笑稱:「我同阿佘一行埋就係情侶啦!」至於被問及有無親熱戲,子華就話:「唔係想像中咁一般,嗰啲對我嚟講微不足道啦!」

子華擔正編劇 籌備劇本一年

子華透露,原本受到阿佘邀請合作拍電視劇,但后因時間關係決定拍電影,而子華笑言並沒有預料原來拍電影花的時間更多。擔任編劇的子華直言原本一年前就要拍,但不斷改劇本,改足一年!當中阿佘要求更十分高,子華同導演度好劇本后要比呀佘審批,過程十分認真。而宜家已經係第十稿喇!子華稱劇本貼近社會得來,不失少少離地風格,佢喺電影裏面會頻頻閙出笑話,笑指:「我係007師傅。」

至於兩人被問及票房壓力,阿佘覺得唔到佢控制,鬼馬子華笑住話自己一向冇票房,所以冇壓力!但指阿佘是「億億聲女星」,唔想影響佢嘅「億譽」所以倍感壓力。

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!