亞姐

亞視永恆!盤點8個亞姐出身美女 靚樣身材全部冇得輸!

最新娛聞

廣告

亞視去年年尾復活再生,招牌選美節目《亞洲小姐競選》停辦兩年後,在今年終於再次舉辦。日前《亞洲小姐競選2018》決賽已經完滿結束,回望過去廿多屆亞姐出身的人馬,當中不少是香港人心目中具有標誌性的美女代表,你又記唔記得原來呢幾位美人都係出身自亞姐呢?

撰文:東方新地| 圖片:《亞洲小姐競選2018》官方網站﹑weibo﹑網上圖片﹑節目截圖

亞視永恆!盤點8個亞姐出身美女 靚樣身材全部冇得輸!

第一屆亞姐競選在1985年舉辦,當時的佳麗大部分都是香港本地人,而招募活動亦僅限於香港地區。亞姐競選的代表性是僅次於港姐競選之後的,在九十年代亞洲電視仍然在本地,甚至華人地區佔有重要的位置,所以參選亞姐在當時還是能獲得一定的話題性。

後來,千禧年代頭亞視業務開始走下坡,直到2016年亞視更因不獲續牌結束運作。亞姐除了在2000年停辦3年﹑16﹑17年都沒有辦這賽事。經歷幾次的停辦後又復辦,甚至擴大賽區,希望為活動帶來新的火花。

豈知外界一直對亞姐質素議論紛紛,又話佳麗的外表身型都每況愈下,最後參選亞姐甚至被大眾視為一個笑話。而最新一屆則一改以往十多年的多元地區佳麗風格,十名候選佳麗中有九個都是「本地薑」。

最新一屆的冠軍由表現平平的2號梁雪瑤以半爆冷姿態奪得,亞軍及季軍則為4號張右雨及10號林孜沫。

冠軍梁雪瑤據知出身自基層家庭,去年因學費不足未能到外國讀書,早前參選TVB香港小姐又未能入圍。梁雪瑤如今轉戰亞姐勇奪冠軍,總算一圓選美夢!

梁雪瑤今次奪冠,有唔少人認為佢屬半爆冷姿態,皆因佢全晚表現只屬平平穩穩,唔算太突出,不過可能就係勝在夠平均啦!

但其實一個女生要選美,她的自信心和勇氣已經好加分,這些年來亞姐也出了不少靚女人才,即刻回顧一下最索亞姐吧!

1.羅霖 1991年冠軍

26歲當選冠軍後,即辭去空姐一職入行!代表作劇集反而轉投TVB後,於《真情》演雙雙而紅極一時。到1996年嫁予富商劉坤銘後育有3子,2012年正式宣布與丈夫劉坤銘離婚。

 

羅霖除了是1991年亞姐冠軍,並同時獲得最完美體態獎。現年52歲的羅霖雖然在幾年前失婚,但依然保養得宜,更有「美魔女」之稱。單單看她的外貌完全看不出她已年過五十,可想而知年輕時的羅霖更加明艷照人。

年過50的美魔女羅霖,保養的確很不錯,但於咁多出土亞姐中,有人就話佢其實係變形變得最驚人嘅一位!

睇佢出道時方包面,到依家V字面,變臉之謎甚囂塵上,刀削下巴愈變愈尖,佢否認整容,僅表示因出任代言人而打過蛋白溶脂針,又稱沒打過下巴。

除臉容變得輪廓分明,身材亦越發玲瓏浮凸,原屬紙板身形嘅佢,忽然波濤胸湧更係耐人尋味!

猶記得亞視在2016年熄機前的最後一幕是羅霖,後來那一幕更被網民捧成了香港電視界的經典畫面。

在電影《愛.尋.迷》中,更同關楚耀有超激床戲!

2.陳煒 1996年冠軍

人稱「煒哥」的陳煒,現在已經成為無線的「入屋」藝人。在過檔無線前,煒哥贏得1996年亞姐冠軍後就一直在亞視拍劇直至到2005年。當年陳煒在亞視亦是受力捧的亞姐四小花之一。

當年亞視《夏日陽光美少女競選》找來四位花旦(左起)舒燕、李妮、陳煒及珈穎以泳衣造勢。

當年23歲嘅煒哥大熱當選,舉起勝利V手勢樣子同已離逝嘅梅艷芳有九成似!因此,曾於劇集《美麗傳說2星願》及內地劇《梅艷芳菲》中飾演梅艷芳原型,成功演活梅艷芳一舉一動及英姿,獲得唔少觀眾一致好評,人氣高升,奠定亞視一姐地位!

最難得係煒哥係大方之人,經常穿比堅尼示人,而且現已44歲嘅佢身形同樣子愈來愈正!

近年由亞姐過檔TVB後,演技更上一層樓,於劇集《梟雄》演黑幫大家姐姚桂生,其大家姐風範再次贏得網民好評,絕對係睇得又演得嘅出土亞姐!

 

3.楊恭如1995年冠軍

1995年贏得冠軍及「最上鏡小姐」等4項大獎,更被喻為最索亞姐,翌年參與陳可辛大製作《甜蜜蜜》,同影后張曼玉及黎明做對手戲。

她入行多年,作品產量不算少,她的美貌卻是得到各界的肯定。當年她被傳媒封為「亞姐中的亞姐」,後來因拍攝了幾部古裝劇的角色深得觀眾心亦有「古典美人」之稱,可見她一定是香港人心目中數一數二以美貌見稱的亞姐。

之後,楊恭如主力返國內發展,可是現44歲嘅佢瓜子臉愈來愈明顯,鼻子變得更高,拍得住楊怡招牌木偶鼻!

4.翁虹 1989年冠軍

翁虹是1989年亞姐冠軍,年輕一輩可能對她的印象比較淺,因為她在千禧年開始便漸漸淡出香港幕前,其後主攻內地影視圈。

其實當年她選美的對手是萬綺雯,但她最後竟出奇制勝,壓例大熱成為冠軍。另外,翁虹亦是九十年代較著名的三級片艷星。

5.姚嘉妮 1998年季軍

當年單眼皮嘅姚嘉妮入行後,星途平平,為上位曾拍性感晒奶相!除了性感之外,當年姚嘉妮更唔介意拍含雪條意淫相,可以話係含雪條女星始祖!

之後,姚嘉妮於2006年跟林祖輝結婚,並育有一子一女,而轉去TVB發展後,事業未有很大突破!近年,突然變成雙眼皮嘅姚嘉妮擔任《都市閒情》主持,經常穿短裙仔配黑絲襪出鏡,即引來好多男性網民垂青,大讚係索人妻,網民口味真係估你唔到!

在劇集中的演出和打扮,令一眾網民覺得她好像吃了防腐劑似的。

6.伍詠薇 1989年最上鏡小姐

當年廿歲伍詠薇參亞姐,被視為該屆大熱,結果於準決賽奪「最上鏡小姐」,並於決賽打入前五名,但最後落選。其後加入亞視拍劇,直到1994年約滿後離開轉投TVB。查實伍姑娘後生時真係卜卜脆,皮膚白雪雪仲有少少肉地,真係嗒得杯落!

日前49歲生日嘅伍姑娘,雖然已係人妻,但反而愈來愈有女人味,而最勁係皮光肉滑程度比後生時有過之無不及,身材更加激凸,令人睇到O嘴!

7.萬綺雯 1989年亞軍

蚊蚊當年以半個馬鼻輸俾冠軍翁虹,屈居亞軍!之後加入亞視成為藝員,代表作肯定係劇集《我和殭屍有個約會》中演馬小玲,除將角色演得活靈活現,招牌長腿更係深入民心!

而蚊蚊雖然已48歲,但外形卻比出道時睇落更年輕,除了長腿一樣咁誘人外,一臉稚氣樣子更冧盡唔少網民!

8.吳綺莉 1990年冠軍

(左起)同屆亞軍施綺蓮、吳綺莉、季軍楊玉梅

吳綺莉當選後跟當年港姐冠軍袁詠儀一齊接受雜誌訪問,論身材前者更有睇頭!

吳綺莉18歲當選亞姐冠軍時,兩邊腮骨又闊又大,不過甜美笑容搭夠,當年都算嬌俏可人!

不過,踏入中女年紀嘅佢,雙眼似乎比以前變得更明亮,腮骨亦變得細小很多,外界仲話發覺佢上圍亦升了幾cup,唔通真係愈老愈索?

關鍵詞
亞姐