亞軍

可能正過冠軍? 歷屆8位索爆港姐亞軍一覽

最新娛聞

廣告

一年容易又港姐,《2018香港小姐競選》就快截止報名,自問美貌與智慧並重的朋友報咗名未呢?雖然話每年港姐冠軍大多都可以名留青史,但其實亞軍人馬一啲都唔失禮,唔少人仲覺得佢哋值得攞冠軍㗎!以下呢八位,大家最喜歡邊個呢?

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、Instagram

|劉穎鏇

現年只得21歲的劉穎鏇於1997年出生,喺2016年港姐競選奪取「亞軍」、「最上鏡小姐」及「現場最受歡迎佳麗獎」三個獎項,擁有青春無敵的甜美外貌加上174cm模特兒身材,兼有豐滿上圍,外在條件無得輸!當年都有唔少觀眾話佢比馮盈盈更值得攞冠軍!

做完是非精再拍劇

劉穎鏇選港姐後加入TVB,雖然暫時未有突出表現,不過加入咗《學是學非》吸收主持經驗,作為是非精,肯定會儲到一定人氣!

劉穎鏇早前第一次參演新劇《兄弟》,劇中飾演女拳手,打得拳拳到肉,令人期待!

|王卓淇

可能大家都唔係好記得,王卓淇係2014年香港小姐亞軍,當年冠軍係邵珮詩、季軍則為何艷娟。就快27歲的王卓淇近年開始多咗參演劇集,不時都大晒無敵長腿。佢自己本身喺社交網站都不時分享靚相派福利,男網民們當然無任歡迎!

長腿成標記

招牌長腿又白又滑,已成王卓淇的標記!

王卓淇 劇集初嚐性感

之前喺《果欄中的江湖大嫂》其中一集中,見到王卓淇以泳裝現身,除咗不停擺甫士外,仲向住鏡頭撒嬌,性感之中帶點可愛!然後王卓淇又大晒小蠻腰,一個字,正!

美女學徒一員

王卓淇係新一輯《美女廚房》「美女學徒」之一,話晒出名有對修長美腿,制服短裙仔上陣自然非常吸睛!王卓淇以前留有一把長髮,不過最近就改為中短長度的啡金頭髮,加埋副圓框眼鏡,成個日本妹咁,kawaii!

|何依婷

2017年香港小姐冠軍由雷莊兒奪得,不過當時小編就比較喜歡亞軍何依婷!有齊天使面孔,加埋迷死人笑容,有唔少網民都話唔明白點解佢去年會失落冠軍寶座,似乎都為佢輸咗俾雷莊兒而感到不值!

校花look迷死人

何依婷之前喺兒童節目《Think Big Family》中,著住校服扮學生妹,紅色外套灰裙子,又靚又pure!何依婷無論輕輕淺笑或哈哈大笑都係咁可愛迷人,仙氣隔住個mon都感覺到,難怪網民都不禁大讚佢絕對係校花!點解小編當年啲同學……

何依婷身材都係比較纖瘦,唔算話有豐滿上圍,不過勝在夠平均又皮膚白滑,甜爆靚樣搭夠!

|黃心穎

2012年港姐亞軍黃心穎,即係依家大家好熟悉的心穎BB,選港姐後加入TVB後事業可謂平步青雲,現為大台力捧花旦之一!

近年有唔少人睇番轉頭,都話其實2012年呢屆港姐真係超高質,除了現時大受歡迎的小花黃心穎及朱千雪外,仲有「靚湯」湯洛雯、身材出眾的林泳淘、陳潔玲,以及袁偉豪前女友岑杏賢等。

黃心穎加入TVB後成為《學是學非》「是非精」之一,之後又有唔少參演劇集的機會,形象愈來愈入屋,演藝事業愈見出色!

熱情如火緋聞多多

青春無敵的黃心穎有樣有身材有學歷,熱情如火,唔好話觀眾或網民被佢迷得一陣陣,同佢合作過的男藝人都頂唔住!雖然緋聞多多,不過都無損心穎BB的魅力!

男神私有化

連被稱為「無綫筍盤」的男神馬國明,都被心穎BB私有化!

現時熱播的《宮心計2深宮計》,亦有心穎BB份~

黃心穎之後喺新劇《丫鬟大聯盟》更首度擔正女一!

|蔡思貝

現年27歲的蔡思貝曾到紐西蘭及德國留學,在2013年就讀德國海德堡大學民族學期間,趁暑假返港參選港姐,以5萬觀眾投票輸畀同屆的陳凱琳,屈居亞軍,而該屆季軍是劉佩玥。最終蔡思貝決定放棄學業簽約TVB,開始入行拍劇。

思貝 達哥分不清

蔡思貝早年留短髮,先後被指似陳煒、梅艷芳,木村拓哉,又或者係網絡紅人重「達哥」,佢話被指似樣撞樣唔緊要,但最介意係網民喺佢專頁叫佢做「蔡思達」,甚至直接叫佢做「達哥」,佢認為:「我叫蔡思貝,就一世都係蔡思貝,而唔係其他名!」

拍劇負皮如潮

由於唔少資深花旦離巢,蔡思貝初出道就被無綫力捧,先後喺多套劇集中亮相,可惜其演技幼嫩得很,講對白時又被指「尖聲」、「煩膠」等,負皮史無前例地多。

《踩過界》「癲姐」獲讚

後來蔡思貝等到演藝生涯中最重要的角色,在《踩過界》中飾演師爺「癲姐」,犧牲靚樣扮哨牙,演技自然流露,加上角色設定討好,終於有人讚!

蔡思貝亦憑「癲姐」呢個角色,在今年初台慶奪得「最受歡迎女角色獎」,一吐烏氣!

離奇變靚啲

唔知係咪事業漸見順利,蔡思貝近年連個樣都唔同埋,留番較長頭髮女人味漸濃,加上本來身材就有睇頭,唔少網民都讚佢索咗好多,已經冇乜人笑佢似男人或者達哥!

| 張秀文

現年30歲的張秀文係TVB咪神就無人不知,但大家仲記唔記得佢係2010年港姐亞軍?當年冠軍陳庭欣、季軍莊思明,三人現時都喺大台發展中。

一代「咪神」誕生

張秀文都加入大台一段日子,雖然唔算有咩代表作,不過勝在肯搏肯露,無論係出席活動、遊戲節目、做主持還是拍劇,都例必谷盡其34D導彈上圍,自此成為一代「咪神」!

張秀文近年都多咗機會拍劇,亦因肯露body而獲王晶導演賞識,有份演出《冒險王衛斯理》系列,角色係余文樂表妹,同樣係負責騷身材的!

|龐卓欣

2015年一屆港姐,雖然幾乎係「十優港姐」麥明詩由頭帶到尾,但當時仲有一位靚女同佢勢均力敵,就係最後的亞軍得主龐卓欣!同樣係名校出身、外國留學、家底豐厚,「既生瑜 何生亮」所以當年不時傳出佢同麥明詩不和的傳聞!

唔憂做唔簽無綫

2015年選完港姐的龐卓欣,奪亞軍後冇簽約無綫,反而專注發展自己的事業,一邊教唱歌、一邊拍片做KOL。本身有家底,加埋富三代男友Solomon的無限支持,真係事業愛情兩得意。

導彈胸大解放

龐卓欣本來就係身材有料之人,無大台制肘更加係鍾意著乜都得,早前佢同男友去美國參加音樂節,著住件白色喱士tube top晒火辣身材,4吋事業線一覽無遺!

音樂節片段中,龐卓欣不時跟隨音樂節拍扭動小蠻腰,一對導彈胸跟住擺動,真係睇到網民眼都凸埋!

既然有索爆身材,龐卓欣一啲都唔孤寒,不時都會喺社交網站分享性感相片,仲要唔噴血唔post,勁吸睛!

|張曼玉

講到成就最傑出的港姐亞軍,點可以唔提張曼玉 – 1983年港姐亞軍兼最上鏡小姐?當年冠軍和季軍分別為楊雪儀、李月芙。相中可見19歲的張曼玉仲有少少baby fat,一把長黑髮夠晒鄰家女孩感覺,一件頭泳衣look好迷人!

張曼玉多年來拍過無數經典電影,更曾五奪金像獎最佳女主角,著實係香港最出色女演員之一!

張曼玉雖已年屆53,近年都較少公開露面,不過依然風韻猶存~

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!