任達華

公開任達華7大寵老婆規則 網民:一定要tag老公睇!

最新娛聞

廣告

甚少出現在香港螢光幕前的任達華,之前部部電影都令人留下深刻印象,像是《古惑仔》、《黑社會》等幾部經典電影;如果演技好的男人,其實在老婆琦琦眼中,一定是個一百分老公!任達華不僅買房子登記老婆名下,他提出的「三從四得」寵老婆規則更是成為網民熱話。

原文:more- Kiki Chen |圖片來源: Instagram|編輯:東方新地

任達華給予老婆最好的生活

任達華與琦琦結婚前,其實還有一段婚姻,但認識琦琦後,看來他找到對的人,組織了幸福家庭。

任達華寵老婆的程度可是讓人驚訝,為了慶祝他與老婆的20週年結婚紀念,他送上3顆不同形狀的鑽石,而每顆形狀的鑽石都有不用意義,愛心形狀的是他們最愛的女兒,方形形狀代表琦琦;或許不少人覺得這樣花錢有點揮霍,但肯這樣為女人花錢的男人,不是每位有錢人都做得到。

愛老婆最重要是給她舒服的家,房子更要登記琦琦名下;任達華為了報答老婆辛苦誕下女兒、照顧家庭,願意花上重金買房,這個愛妻舉動琦琦一定很感動!

不僅樂於花錢在老婆身上,更有「三從四得」寵老婆規則!任達華曾經說過和老婆結婚後他就開始遵守「三從四得」不讓老婆煮飯、擦地板、洗衣服是「三從」,而「四得」則是老婆畫妝要等得、刷卡要捨得、生氣要忍得、發脾氣要哄得。

即時回顧:

任達華琦琦囡囡 有43吋長腿

話說任達華同琦琦個獨女任晴佳今個母親節處女登場擔任首飾品牌模特兒,仲跟住媽咪一齊去到鋪頭揀母親節禮物。13歲女身高已經超過5呎7吋,眼大鼻高、樣子甜美,隨意一身白T、熱褲平底鞋,又pure又true。五官完全集合父母優良DNA,不過一對又直又長的43吋長腿,更加搶晒鏡!

年紀細寧推job

今次就話係客串玩票性質做一次暑期工model,其實天生咁嘅條件又有影帝爸爸同超模媽媽教路,唔行天橋唔做幕前,真係好浪費,華哥講到明代女推咗唔少job,當中仲包括有真人騷㖭,中港台都𥄫住呢位長腿星二代,雖然親手推咗唔少錢走,不過華哥話一啲都唔會手軟,全因為囡囡仲細,暫時唔考慮住咁話呀!大家死咗條心等多幾年先啦!

77年激罕model相

任達華約74年以模特兒身份加入無綫藝訓班,77年22歲嘅華哥為某時裝雜誌做model,著上淺卡其色格仔西裝配白恤衫白西褲,更顯得佢180cm修長身形,個超大煲呔型過曾特首。

80年斯文上班族

1980年就嚟25歲嘅任達華喺無綫劇集《親情》演藥廠副總經理,老西一套超大金絲眼鏡,成個斯文靚仔媾死女上班一族。

82年孿毛含情look

任達華27歲電咗個大圈孿髪,無論西裝或西裝背心定頸巾,款式同顏色一啲都唔過時,加埋副含情脈脈深情look,冧死唔少女。

87年鬚根新形象

32歲嘅華哥大膽咁剪咗個平頭裝兼留鬚襯黑白間條套裝,再整咗個鹹蛋超人變身姿勢,感覺活力又不羈,形象令人耳目一新!

88年粗獷猛男

88年初任達華再整個鮑魚擦頭,鬍鬚留得更密更長,再襯黑皮褸,展現前所未有嘅粗獷猛男形象。

96年性感寫真集

任達華96年推出個人寫真集《SIMON SAYS…》,由當時嘅女友琦琦擔任形象指導,華哥全裸上陣,展示剛陽健康之美,係男星出性感寫真集嘅先驅。

水柱射下體

寫真集內不乏強烈水柱硬射身體場面,好在華哥以手同雨遮等作抵擋重要部位,畫面充滿動感同美感。

葫蘆曲線美

華仔效法裸女做葫蘆曲線甫士,同樣散發女性曲線嘅自然美態。

81-87年首任妻子

81年26歲嘅任達華同拍拖七年嘅空姐女友何瑞意結婚,但後嚟太太遠赴法國留學,因聚少離多兩人終於在87年辦理離婚。

88年母兄妹慶生

88年頭媽咪急召忙於拍戲嘅任達華返屋企飲湯,原來係任母、哥哥任達榮、妹妹夾計為華哥舉行舊曆生日慶祝會,令佢驚喜不已。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
任達華