何超蓮

何超蓮一件頭泳衣索爆 人妻歌手兩件頭騷長腿

最新娛聞

廣告

最近天氣真係好熱,有咩好得過換上泳裝玩水消暑?賭王三房索千金何超蓮上星期27歲生日,呢日同班姊妹開水著派對慶祝,白色一件頭泳衣同樣吸睛,索爆呀!另外呢位人妻歌手就襯母親節同老公囡囡游水,對長腿不得了呀!

撰文:東方新地|圖片:Instagram

何超蓮索爆水著

索千金何超蓮上星期5月9日27歲生日,一眾朋友排住隊同佢慶祝生日,節目多多,成個星期都未慶祝完!呢日超蓮就分享水著派對靚相,一大班靚女迫喺大木桶中,非常熱鬧!相中見到超蓮同幾位姊妹都著上同款泳衣,雖然就係一件頭,不過都輕露事業線,盡騷線條,索呀!

同陽光玩遊戲

超蓮樣靚身材正,雖然貴為名門之後,不過佢就毫不吝嗇美好身材,之前去同陽光玩遊戲,都有靚靚泳衣照睇~

去年五月出「股」惑

去年超蓮同幾位姊妹到泰國布吉旅行,激罕地上載身穿黑色三點式泳衣的靚相,世界級美股極吸睛!不久後超蓮的同行好友上載眾人享受陽光與海灘的索爆泳裝照,自拍照中可見超蓮甜笑望住鏡頭,黑色比堅尼將其豐滿上圍表露無遺,酥胸半露,皮膚白滑,真係噴晒鼻血!

吳若希騷長腿 母女齊瞓覺

另外,去年誕下女兒Giselle的吳若希,今年母親節活動就係同老公Alex及女兒一家三口游水!吳若希喺IG分享自己同Giselle的合照,見到佢身穿兩件頭泳衣,纖腰長腿勁吸睛!而囡囡就相反,包到實一實瞓覺~

吳若希都唔係第一次孖囡囡晒腿呢!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!