何超雲

三太做陪客 何超雲帶路殺入街市

最新娛聞

廣告

賭王女何超雲呢兩年低調又深閨,除咗忙自己時裝生意外,大多數時間都係留喺屋企玩貓貓煮飯仔。年中幾次撞到超雲一個人去灣仔街市買餸返屋企煮飯,今次見到仲有三太何陳婉珍,但唔係女陪阿媽,而係阿媽陪女!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、何超雲IG何超蓮IG何超盈FB

何超雲 街市地膽

超雲十足十地膽一樣,入到灣仔街市仲熟路過行商場,帶住阿媽揀完魚再去買菜,熟路又知行程,魚檔菜檔老闆見到佢熟絡地笑住打晒招呼、吹番幾句,絕對係最貼地又最熟路的千金小姐!

年中幾次見到超雲去灣仔街市買餸,今次難得見到身邊仲有三太陪伴,邊個話有錢人家母女活動就只係去ball買手袋㗎?

揀魚買魚連畀錢,全部都係超雲落手落腳兼話事,三太得個睇字,好放心將今晚餐飯交畀超雲落廚,有口福喇!

買完魚,超雲好熟路咁左穿右插完再過埋條馬路,去相熟菜檔買菜。

滿足吓大家好奇心先,何太同何家千金同你同我一樣,平時住家飯都係蒸條魚、炒番斤菜心就係咁簡單㗎!

何超雲同母親感情深厚,早前仲同妹妹何超蓮、弟弟何猷啟一齊為三太慶祝生日。

意外地發現弟弟已經很高啦~

近日超雲仲做埋生招牌,為妹妹超蓮所開的牛肉麵店宣傳。

兩姊妹一齊晒腿!

何家三千金都係城中筍盤!

1. 何超蓮

何家千金家底厚就不在話下,各人的事業和顏值亦都非常高,係名副其實的「真女神」!其中何超蓮是澳門賭王何鴻燊與其三姨太陳婉珍所生的龍鳳胎之女,相信大家對她都不陌生,她在媒體的出鏡率頗高,不但有甜美的臉蛋,腿也非常細長,身材非常好!而她也經常在Instagram曬出她的好身材。

除此之外,性格開朗的何超蓮人緣非常好,有不少圈中朋友。其中,鄧紫棋和李蘊也是她的好閨密呢!

2. 何超雲

何超雲是何鴻燊與三姨太陳婉珍的長女,何家千金都帶著一副美美的臉蛋,令人羨慕!超雲出身於世界頂尖的藝術與設計學院Central Saint Martins,極愛鑽研時裝。超雲喜歡凡事親力親為,早年開設潮店Chew Closet,更親自從英國、韓國選購一手服飾。大眾可從其店中透視她的衣著品味。

3. 何超盈

何超盈是何鴻燊四房長女,在香港大學主修藝術。何超盈也遺傳了何家千金的大眼鼻高的臉蛋!她在社交網也經常曬出和弟妹的合照。

超盈近年四處分享成功心得,早前在美國波士頓哈佛大學的論壇演講,分享自己公司的拍賣會有兩億成交額的經驗,又頻頻登上雜誌封面。

超盈曾於香港大學修讀藝術,早前再到瑞士進修裝備自己,又曾在保利澳門拍賣有限公司做實習鑑證珠寶。現時更成為董事兼首席執行官,亦是深圳政協年紀最輕的政協委員,並開始接手父母事業,任三間公司的業務總監和項目總監。她更獲英國名人社交雜誌《Tatler》選為年度潮人之一。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!