余文樂

余文樂冧妻 停工陪坐月 火速追女

最新娛聞

廣告

余文樂去年底娶台灣皮帶大王千金王棠云,結婚生仔兩件大事極速完成,於上周四(10日)榮升做爸爸,從此兼負起人生另一個使命。一直低調保護孕妻的余文樂,選擇大方分享兒子出世的消息,更停工陪老婆坐月,變身廿四孝好老公兼好爸爸,最緊要冧掂老婆,為下一站追女做好準備。

周一(14日)晚,本刊記者直擊余文樂撲去醫院接老婆同囝囝出院,雖然忙完工作個樣有啲憔悴,但首次抱仔見人的樂仔,慈父樣出晒嚟,做咗爸爸果然唔同晒。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、余文樂王棠云IG

余文樂 為老婆改變

36歲余文樂榮升人父一索得男,太太王棠云於上周四(10日)於港島港安醫院誕下7磅重兒子Cody,樂仔即急不及待在社交網站率先讓兒子的嘴仔及小手曝光,可見樂仔很想與大家分享這份喜悅,余家上下都非常開心,樂嫂王棠云的父母更從台灣來港探孫,老人家雖然喜上眉梢,但封口不提有關孫仔的提問。

王棠云的出現及兒子的出世,徹底改變了樂仔的世界,對於閃婚,樂仔曾表示是「適當時間遇到對的人」,他更在訪問中承諾日後會揀可以較多時間陪老婆的工作,讓她擁有另一種快樂,兒子出世後依舊有二人世界。知情者透露:「樂仔性格雖然我行我素,但佢家庭觀念好重,凡事都以屋企人行先,依家有咗老婆同仔就更加啦,佢應承呢兩個月會停工陪老婆坐月同幫手湊B,可以嘅話都唔會飛。之前樂嫂陀B佢成日周圍飛,不過一返香港就陪實老婆,班老友都覺得佢變得成熟咗。樂仔好鍾意小朋友,尤其係女仔,佢成日同樂嫂講點都要生個女,仔就陪佢玩車打波,女就愛嚟錫同寵,仲話要盡快生多個女,最好就似媽咪咁有氣質咁靚,樂嫂冧爆點會唔應承喎!」樂仔坦言一切會以家庭行先,即使犧牲休息時間也要陪家人。

樂仔果然講得出做得到,向來篤信密宗的他早前找高人為老婆擇好吉日時辰開刀,上周四王棠云入院準備剖腹生仔,他全程在旁陪實,見證完女人生仔的痛苦,他即日在社交網開po感謝太太,繼分享囝囝的嘴仔及小手的照片後,再晒囝囝的腳印照,留言道:「One of the best moment in my life.(我人生其中一個最好的時刻)」浪子樂盡顯感性的一面。

親自抱仔出院

兒子出世前,樂仔曾被本刊直擊與大住肚的王棠云外出食麵醫肚,期間只顧打機冷落老婆,打機大過天的他,未來的日子應該都冇時間再打機。連日來樂仔都有去醫院探老婆同仔,周一(14日),他一早就返公司為其時裝品牌生意開會,工作至晚上8時,一臉憔悴的他趕去醫院,原來是為了接老婆同仔出院。現場所見,樂仔在醫院逗留15分鐘便率先抱住兒子離開,見他小心翼翼雙手抱住包到冚的B仔,新手爸爸一臉緊張,登上一早預備好的七人車,而一身黑衣打扮的樂嫂王棠云亦緊隨其後步出,可能開刀傷口加上子宮收縮的雙重劇痛,她以右手撳實下腹,慢慢上車。

接完老婆與囝囝返家後,樂仔應該有排忙,不過他不忘在社交網再出po歡迎囝囝返屋企,希望佢唔會大細超,錫囝囝之餘都唔好冷落仲要靠佢追女的王棠云啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!