余文樂

余文樂 新婚3個月 冷待孕妻

最新娛聞

廣告

36歲余文樂去年12月閃娶台灣「皮帶大王千金」王棠云(Sarah),在澳洲墨爾本行完婚禮才公布婚訊,咁急結婚,原來因為王棠云陀住樂B雙喜臨門。眨眼樂嫂已陀B 6個月,余文樂快將做老竇,但少爺性格依然無變,對住大肚老婆毫不體貼,搞到樂嫂不停向好友訴苦指老公唔細心;日前余文樂同老婆外出撐枱腳,全程只顧低頭玩手機,當老婆透明一樣,慘被冷落的樂嫂即使乸埋塊面,余文樂仍全不在意;更離譜到對住大肚老婆食煙,令粗身大細嘅老婆硬食佢二手煙,唔顧大都要顧吓個細,余文樂真係要好好反省!

撰文:東方新地|圖片來源:新傳媒圖片庫、余文樂IG王棠云IG

余文樂 要老婆服侍

余文樂同台灣「皮帶大王千金」王棠云拍拖不足一年閃婚,男神封盤,唔少人羨慕王棠云成功箍實爛玩的余文樂,不過,原來新婚才三個月,不但熱情、浪漫不再,余文樂更不時冷待嬌妻,令陀住樂B的樂嫂一肚氣,不停搵好姊妹訴苦。

樂嫂一肚氣

據Sarah(王棠云)好友透露:「Sarah自細屋企人已經當佢公主咁,樣樣照顧周到,直至出嚟做Model,Sarah先開始獨立,但自從同咗樂仔一齊,佢改變好多,為咗氹男友,唔單止學煮飯煲湯,又學埋整蛋糕甜品,經常製造驚喜畀樂仔,樂仔拍拖時不時飛去台灣製造驚喜畀Sarah,但冇諗過結咗婚之後,樂仔成日掛住打機,乜都等人服侍,拍拖時嘅溫柔體貼都冇晒,話咁快變成老夫老妻冇晒火花!」

情緒起伏大

由於家人全在台灣,婚後移居香港生活的樂嫂,自然乜都依賴老公。知情人士透露:「陀住BB,梗想老公呵護自己多啲,而且Sarah屋企人、朋友全部喺晒台灣,大肚婆情緒又容易起伏,特別需要人關心,但樂仔仲未定性,好多時仲要Sarah反過嚟照顧番佢!好多細微嘢都唔識做,Sarah梗係唔開心啦!」

樂嫂唔快樂

本刊連日來追訪發現,余文樂放假都會陪老婆外出吃飯,現場所見,新婚才三個月,余文樂已經冇戴婚戒,唔似老婆咁珍而重之婚戒不離手,而兩人撐枱腳期間更全無交流,余文樂點完菜已低頭玩手機,食物上枱,都要老婆服侍夾麵,完全冇照顧老婆意思,新婚甜蜜欠奉!話晒大肚婆唔可以動胎氣,余文樂偏偏搞到老婆黑面開餐,真係食咗都唔長肉啦。而明知老婆陀B,本刊更發現他對住老婆照吸煙,變相逼老婆同肚裡BB吃他的二手煙,如此唔體貼老公實在少有。

有咗先結婚

先後同過黃伊汶吳雨霏拍拖,有傳因偷食及貪玩弄致分手收場,兩個前度最終搵到當自己如珠如寶的另一半,偏偏余文樂有過失敗經驗仍未汲取教訓,仲未明白女人係要錫,今次肯結婚定落嚟,亦只因王棠云突然有咗。據知情者透露:「樂仔根本冇諗過咁早結婚,佢成日覺得男人四十幾歲結婚都唔遲,樂媽知佢唔逼得,加上佢阿哥細妹都有小朋友,所以都冇特別催佢,只不過Sarah突然有咗,樂媽都想快啲飲呢杯新抱茶,要佢快啲娶人入門。」難得娶到又靚又肯同你生B嘅好老婆,余文樂要好好珍惜,學吓錫老婆至得㗎!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!