港姐

候選港姐大爆戀愛史 呢2個大熱佳麗單身受溝

最新娛聞

廣告

《2018香港小姐競選》決賽於今個月26日舉行,日前20位佳麗就去到人氣節目《後生仔傾吓偈》做嘉賓,搞到兩位前港姐冠軍麥明詩同馮盈盈都忍唔住自認係「old seafood」!一眾佳麗上到去《後生仔傾吓偈》,當然就唔會講扮靚或者選美心得咁老套,今集以「戀愛經歷」為題,仲有兩位佳麗自爆從未拍過拖……

撰文:環球膠報|圖片來源:youtube、節目截圖﹑instagram|編輯:heitung@central

【港姐2018】港姐佳麗上《後生仔傾吓偈》

最新一集《後生仔傾吓偈》中,搵來20位2018港姐候選佳麗做嘉賓,搞到兩位前港姐冠軍麥明詩同馮盈盈都忍唔住自認係「old seafood」!上得《後生仔傾吓偈》,當然就唔會講扮靚或者選美心得咁老套,今集就以「戀愛經歷」為題,一齊分享感情事~

「Available」定「Occupied」?

一開始麥明詩同馮盈盈就叫各位佳麗寫上自己的戀愛狀況,分別係「Available」(單身)同「Occupied」(有伴侶),大家係咪都覺得成班佳麗們肯定已經有另一半,又或者大把戀愛經驗呢?

20名候選佳麗都有好多個單身中,其中呢兩個大熱人選,包括陳曉華同楊帆都係available,睇嚟一眾巴打把握機會,可能有機會同到女神一齊都唔頂呢~

17號嘅陳曉華依家就「A3」,而19號嘅楊帆就「A1」,兩個都女神咁嘅級數,竟然係單身?肥仔黎表示,冇對手睇嚟要出手就快啦!

有兩位佳麗係「A0」,即係從來未拍過拖呀!大家估係邊個?

「A0」佳麗(一):6號杜愛恩

首先第一位「A0」佳麗係6號杜愛恩(Olivia)!Olivia表示自己身邊其實不乏追求者,但自己一向都唔太著緊,不過就講咗句「但如果有嘅大家都可以安排吓。」即係都想拍拖啦!

「A0」佳麗(二):11號李明芙

而另一位「A0」佳麗就係11號李明芙(Samantha)!Samantha表示屋企管得好嚴,18歲之前媽咪都唔俾佢自己出街(真的嗎?) 以前讀書時就學業為重,依家就以事業為重,所以屋企人都預佢會做老姑婆咁話!

同場加映:港姐大會照片出爐 驚見黃宗澤……

《2018香港小姐競選》仲有兩個星期就舉行,不過大台荒死網民無花生食,日日有話題俾大家笑餐飽~ 繼一班港姐佳麗早前外景去西貢同「羅馬競技場」後,最新花生係幫一眾港姐搞搞新形象!不過靚唔靚就真係見仁見智,其中一位佳麗仲變咗黃宗澤咁樣……

1號 蘭倚婷

不過網民一望到1號蘭倚婷,都不禁話同黃宗澤好似樣!

2號 庄嘉慧

3號 梁致欣

4號 鄧美欣

5號 鞏姿希

6號 杜愛恩

7號 丁子田

 

8號 陳靜堯

9號 工藤佑采

10號 李芷晴

11號 李明芙

12號 童銘欣

13號 黎智

14號 何泳芍

15號 陳苑澄

16號 黃子桐

17號 陳曉華

18號 高育英

19號 楊帆

20號 鄧卓殷

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
港姐