倪晨曦

倪晨曦晒健康性感 瑜珈女神男女通殺

最新娛聞

廣告

網絡女神倪晨曦相信大家都認識,佢出晒名靚女又身材正,對扮靚好有心得之餘,同時係一位瑜珈導師, 見佢不時上載自己瑜伽運動照,有姿勢有實際! 日前倪晨曦又有新相,相中見到佢紮起孖辮,著上運動Tube top,事業線出晒嚟又成頭大汗個樣… 真係好想報名啊!

倪晨曦 瑜珈女神

倪晨曦鍾意做運動又會教瑜珈,所以佢社交網站不時都會見到佢啲運動照,大騷弗到漏身材,絕對係健康性感!日前倪晨曦又有新相,相中見到佢紮起孖辮青春可人,著上運動Tube top,瞓身時「胸器」外露,又做瑜珈做到滿頭大汗咁,真係好誘人!

倪晨曦雖然唔算話上圍非常豐滿,不過勝在身型平均又修長,每次一身運動打扮都非常吸睛,難怪唔只男士們視佢為女神,女生們都好想跟佢學嘢!

倪晨曦有特別的瑜伽技巧

倪晨曦就曾經喺ViuTV健康資訊節目《Yo!Gym+》教大家做瑜珈,見到佢著件運動背心仔,教大家點樣加強腰腹的鍛鍊,當有唔少朋友仔都cap晒圖喺網上分享,不過應該就唔係想學瑜珈…

索爆泳衣照

倪晨曦擁有174cm的標準model身高,有長腿有甜美笑容,舉手投足都散發獨特氣質,輕易俘虜萬千網民!而除了做瑜伽同做Gym之外,佢都好鍾意水上活動,不時都會見到佢去海灘的相片,大家又可以大飽眼福啦!

身型弗到爆,自然咩類型衣著都係咁好睇~

29+1女神

倪晨曦現時喺IG有逾57萬粉絲,另外在YouTube等其他平台亦是支持者眾多,「網絡女神」絕對係當之無愧。其實佢早在喺2005年,就以18歲之齡參選多倫多華裔小姐並奪冠,大學畢業後就返到香港多線發展,參與過大大小小的廣告和代言,教化妝又教瑜珈。此外,1987年出生的倪晨曦原來都已經三字頭,真係睇唔出,仲愈來愈靚!

倪晨曦喺IG分享的相片都靚到不得了,每張閒閒哋都萬幾兩萬個like!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!