倪晨曦P圖 倪晨曦

女神倪晨曦P圖失手!被網民踢爆新相變哂形

最新娛聞

廣告

60萬IG粉絲是如何煉成的?倪晨曦(Elva)嘅心得就係每日都要扮靚出post絕對唔懶得!Elva出晒名靚女又身材正,但最近佢喺Facebook上傳一張旅行街拍,就被眼利嘅網民發現佢P圖P到張相都扭曲哂!Elva隨後都有喺IG度承認網民嘅說法,仲公開咗原圖並解釋,究竟係咩事啊?

撰文:東方新地 | 圖片:倪晨曦IG倪晨曦Facebook

女神倪晨曦P圖失手

倪晨曦早前去歐遊影落唔少靚相,用心經營不同社交平台嘅佢都有不時同大家分享美照,大派福利。但最近佢就喺Facebook上傳咗呢張相,引嚟網民熱議!

倪晨曦大方回應

經常同網民互動嘅倪晨曦都好快發現咗網民嘅留言,亦大方喺自己Instagram嘅限時動態張貼咗網民嘅討論,竟然仲讚番網民好眼神?!

網民:女神識扭曲空間有乜出奇?

高手在民間!網民嘅留言往往都好精彩,甚至有人用「消失點」嚟分析呢張相!好似好Pro咁,拋窒小編啦⋯⋯

為咗整扁自己而P相?!

倪晨曦公開答案,原來係想將長方形嘅相變做正方形方便喺Instagram上傳,女神嘅思維果然與眾不同!

睇唔出嘅唔緊要,因為P扁咗嘅倪晨曦都一樣咁修長,小編一開始都發現唔到,所以為大家整咗張對比圖⋯⋯

做瑜珈女神

不過老實講,倪晨曦鍾意做運動又會教瑜珈,社交網站不時都會見到佢啲運動照,加上身高有成174CM,當然又修長又Fit爆啦!

身型Fit到爆,自然咩類型衣著都係咁好睇~

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!