胡杏兒

兒子眼大似媽咪 胡杏兒囝囝 中文名叫「李奕霆」

最新娛聞

廣告

胡杏兒 (Myolie)嘅囝囝Brendan唔經唔覺已經三個月大,老公李乘德(Philip)昨日終於忍唔住公開囝囝嘅正面照片,Brendan眼大大好靚仔,咁可愛,梗係冇理由唔開心Share嘅!Philip同時已為囝囝取名「李奕霆」!

撰文:東方新地

圖片:胡杏兒& Philip@Instagram

胡杏兒囝囝叫「李奕霆」

杏兒有子萬事足,佢喺IG上載抱著囝囝睡覺嘅照片,並留言話示:「每天起床最開心的就是見到你對著我甜甜的笑,每晩最享受的就是你乖乖的睡在我的胸口!媽媽愛你!」而杏兒老公李乘德都忍唔住公開兒子的正面照,3個月大的Brendan,肥肥白白,眼仔又圓又大,顏值同靚爸媽一樣咁高呀!佢又寫道兒子中文名叫「李奕霆」!

 

勁食漢堡包薯條

杏兒近月忙於照顧三個月大嘅囝囝,但都不時在IG分享近況,日前佢老公喺IG話同太太去食漢堡包,見杏兒唔怕肥,仲食得津津有味,而囝囝就安坐於BB車,冇扭計,好乖仔!

 

 

好好肉

杏兒雖然係新手媽媽,但都湊得BB好好,早前佢分享兒子的照片,不難見到Brendan肥嘟嘟,手手腳腳圓碌碌好好肉!

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!