何婉盈

何婉盈單親媽媽簽約無綫復出 曾被舊愛魏駿傑公開辱罵

最新娛聞

廣告

何婉盈參加《1991年香港小姐競選》後入行,當年成功打入五強,惜未能取得三甲。何婉盈加入無綫電視後曾被力捧,主持、拍劇及歌手等工作都曾參與。何婉盈九十年代活躍於香港娛樂圈,入行不夠6年就淡出幕前,最為人所知的感情事為與魏駿傑拍拖。現年49歲的何婉盈淡出後曾於一間證券行擔任投資工作,近日決定重返幕前,簽約無綫電視。

原文: Sunday Kiss|圖片:香港故事-璀璨之後截圖、何婉盈微博、TVB.com|編輯:東方新地

何婉盈重返幕前 簽約無綫電視

何嫁盈落選港姐後入行,入行後有不少工作機會,但發展數年後就淡出娛樂圈。近年開始重返幕前,以參與TVB節目《流行經典50年》最為人熟知。何婉盈於2007年做了單親媽媽,育有一女。雖然做單親媽媽好有壓力,但何婉盈就表示自己及囡囡的爸爸在囡囡面前,都不會講對方半句壞話,要囡囡尊重父母。

何婉盈的資料被上載到TVB官網,加入年份為2021年。(圖片來源:TVB.com)
何婉盈的資料被上載到TVB官網,加入年份為2021年。(圖片來源:TVB.com)
何婉盈近年多次出演《流行經典50年》。(圖片來源:何婉盈微博)
何婉盈近年多次出演《流行經典50年》。(圖片來源:何婉盈微博)
何婉盈為愛狗人士,近年有學習「動物傳心術」。(圖片來源:何婉盈微博)
何婉盈為愛狗人士,近年有學習「動物傳心術」。(圖片來源:何婉盈微博)
何婉盈近年開始重返幕前。(圖片來源:何婉盈微博)
何婉盈近年開始重返幕前。(圖片來源:何婉盈微博)
現年49歲的何婉盈,依然保養得宜。(圖片來源:何婉盈微博)
現年49歲的何婉盈,依然保養得宜。(圖片來源:何婉盈微博)

何婉盈曾與魏駿傑相戀 當年分手被男方辱罵

何婉盈最為人熟知的一段戀情為與魏駿傑拍拖,二人相戀3年後分手收場。當年魏駿傑分手後曾接受訪問,當眾辱罵何婉盈,男方更激動地指二人拍拖3年未有任何性行為,分手場面非常難堪。近日何婉盈受訪指,認同當年公開這段戀情,對自己歌手形有負面影響。

魏駿傑
魏駿傑與前妻張利華,二人於2020年離婚。

早前何婉盈擔任《流行經典50年》嘉賓,相隔12年再同拍檔曾航生合唱,獻唱〈再見亦是朋友〉及〈愛上你是我一生的錯〉,網民高呼把聲同個樣都Keep得好好啊!

何婉盈單親媽媽獨力照顧愛女 曾被舊愛魏駿傑公開辱罵

何婉盈應承爸爸要讀返學位 淡出後考入香港大學

日前,何婉盈相隔12年再同拍檔曾航生合唱《再見亦是朋友》,何婉盈九十年代活躍於娛樂圈,入行唔夠6年就淡出幕前。除咗因為自覺演藝發展有啲停滯不前,並且因為承諾咗爸爸要攞返個大學學位。何婉盈 放棄璀璨嘅演藝人生活之後重新考進大學,依家喺一間證券行擔任投資工作。雖然已經淡出幕前多年,但係何婉盈 仲對唱歌熱情不減。

66d23a40jw1dwacqigt63j

何婉盈為單親媽媽:唔會係囡囡面前講爸爸壞話

何婉盈於2014年披露佢喺07年已經當上單親媽媽,囡囡而家已經10歲大。 何婉盈 透露當時係意外懷孕,未有結婚打算,諗住生咗BB先至再考慮結婚嘅問題。但BB出世之後問題仲係未解決, 何婉盈 同BB個爸爸唯有和平分手,到依家仍然維持良好關係。何婉盈 上年係專訪節目入面就話,雖然佢身為單親媽媽,但係佢同囡囡生父都唔會喺囡囡面前講對方半句壞話,要囡囡學識尊重父母。

擷取7

何婉盈與梁小冰情同姊妹

何婉盈 雖然已經離開娛樂圈,但係佢同演藝界的梁小冰情同姊妹,梁小冰提及何婉盈 曾經唔記得出席她的舞台劇,第二日送咗個好大嘅花籃加道歉信比佢。「當然了,若我是她,也會很生氣,我想了很久,怎樣才能哄她高興,我不能失去這個朋友。」何婉盈 當時這樣說。

擷取6

何婉盈:學習「動物傳心術」不是為事業

何婉盈 非常喜歡動物,特別是狗。自小養嘅狗在何婉盈 二十幾歲嘅時候過身,佢釋懷唔到,因而遠赴美國學習「動物傳心術」,希望可以用心靈同動物溝通。而家有時都會幫啲狗主同佢哋嘅狗有更加多嘅溝通。

擷取2

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!