利嘉兒

利嘉兒婚後8年造人成功 宣布陀B四個月

最新娛聞

廣告

現年44歲的利嘉兒(Lily)2010年下嫁從事製衣及門鎖有米老公後,努力多年終於造人成功,今日佢喺社交網報喜,相中所見恨生B的她原來已經見肚,恭喜晒!

撰文:東方新地|圖片:利嘉兒FB

利嘉兒婚後8年造人成功 宣布陀B四個月

利嘉兒喺FB報喜,透露BB將會在秋天出世:「踏入結婚八週年,我和老公收到了上帝很大的恩典~我們即將成為父母了!感謝身邊的家人、朋友及傳媒朋友一直以來的鼓勵及祝福,我們以感恩的心及滿滿的愛期待著(着)秋天BB的來臨。」

 

利嘉兒婚後做少奶奶,偶爾應邀出席公開活動,早前她為奇妙電視孖袁彩雲做飲食節目!

後生時唔想生B

利嘉兒同丈夫結婚多年,她之前出席活動時接受訪問話後生時唔鍾意小朋友,因為覺得好冇自由,所以養狗仔唔生B,只係近年年紀唔細才恨生BB,如今她如願如償,真係值得開心!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
懷孕陀B