王敏德女

叛逆細女晒全脂奶 王敏德眼火爆

最新娛聞

廣告

嗰頭仲係圍住爸媽團團轉,呢頭已經牛高馬大戀愛大晒、喜愛夜蒲。時間去哪兒了?相信王敏德同天下爸爸一樣都問緊同一個問題。

同名模老婆馬詩慧結婚26年,眨吓眼三個兒女王曼喜、王麗嘉、王躍穎已經分別25、24同18歲。大女曼喜早年出櫃宣布只愛女人,細仔躍穎大個仔晚晚愛蒲,仲有一個立志入行做model嘅細女麗嘉有鋪晒奶癮,社交網絡全天候派福利晒全脂奶,日日唔係床邊就泳池邊,張張相都性感野性。大女出櫃、細仔愛蒲,開明老竇王敏德都可以通融,唯獨遠在美國留學細女叫極都唔肯著多塊布,老竇眼火爆冇晒符只能隔空留言抗議!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、王麗嘉IG

王敏德 忍唔住抗議

王家仔女初長成,仲遺傳晒父母型男同超模最強基因,個個顏值高又身材好。尤其係24歲細女王麗嘉,更加青出於藍上圍偉大過媽媽家姐幾個cup,亦都從不吝嗇在個人社交網絡展示好身材。去年夏天,王麗嘉在IG上載美國留學生活照,坐在開篷車上由友人揸機擺出享受微風隨意pose,不過唔知係隨意過頭定身材太好買錯碼,上衣移位南半球外露,嚇到爸爸王敏德都忍唔住留言抗議:「你件上衣做乜事!」即使爸爸眼火爆有幾不滿都好,女兒一年來還變本加厲。

精叻老婆唔做醜人

近日頻頻曝光為新劇《飛虎之潛行極戰》宣傳,史上最型飛虎王敏德對細女豪放作風亦自認old school睇唔慣,又話要等囡囡從美國回港放暑假時就性感議題開家庭會議。老竇護女心切,遙距留言、電召回港不果,亦求救老婆馬詩慧出面管教,可惜一代模媽Janet接受能力高過一般媽媽多多聲:「老公表面係鬼佬,內裡係傳統中國人,好保守。有時會同我呻啲女太性感,叫我去話啲女,有咩就賴我,佢好精,自己唔出聲就等我做醜人。我覺得露得靚係一回事,有啲猥瑣,露得唔靚我 會第一時間叫佢唔好影,我都曾經講過唔趁依家騷,等到跌到落肚先嚟騷咩?」明顯只得王敏德孤軍作戰,反對無效。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
王敏德