Belle 戀講嘢

戀講嘢|辣模Belle分享渣男前度 吹噓Size「異於常人」 講召妓經驗繪形繪聲

最新娛聞

廣告

第29集《戀講嘢》邀請了加「口罩小姐」出身嘅空姐Belle(凱莎)做嘉賓,分享討厭的前度,擅長吹噓自稱「異於常人」,成日都拎自己同其他人比較,由頭到腳,乜都比一餐,原來仲係奄尖鬼!

戀講嘢 Belle 口罩小姐
Belle是一名模特兒。(圖片來源:IG@signorinabelle)

Belle的渣男前度愛比較

節目上,Belle透露自己最不滿前度就係經常將她與前度甚至「炮友」作比較,而最主要都是「身體部位」上,對阿Belle諸多挑剔,Belle直言:「佢會同我講,佢以前同過邊個邊個一齊,佢會話佢個胸可能好大,又或者係無咁。」但阿Belle當時竟然選擇啞忍,到底係咩原因呢?

戀講嘢 Belle Belle透露前男友雖然是渣男,身體上亦有驕人之處。

Belle透露前男友雖然是渣男,身體上亦有驕人之處。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

Belle渣男前度分享召妓經驗自吹自擂

除了經常拿Belle做比較之外,其渣男前度又曾多次在Belle面前分享自己過往的召妓經驗,更直言他經常指自己的Size異於常人:「有次佢同我講佢去召妓,對方完事之後話痛,話佢係鬼佬Size,下次要加你錢。」又曾經要求Belle為他翻譯一封他以前在日本召妓後對方寄給自己的信,內容上又提到他的Size很大。

戀講嘢 Belle
聽到三位女主持歪晒面。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

戀講嘢 Belle 口罩小姐
Belle最後補充二人分手的原因,是因為有一次Belle的媽媽入院做手術,渣男前度唔止以「教緊學生」作為藉口人影唔見,仲連安慰都冇句,最後付上$500草率了事,非常不負責任!(圖片來源:ig@signorinabelle)
戀講嘢 阿Belle親自回應。
阿Belle親自回應。(圖片來源:ViuTV Facebook)

同集加映193著孖煙囪後的生理變化

其實今集個重點除咗係痴情空姐Belle嘅坎坷情史之外,193都自行爆料!當提到阿Belle個渣男前度曾經下體發炎嘅時候,193突然自爆話細個著三角底褲轉孖煙囪嘅原因:「我細個著三角底褲,我覺得好阻礙我發育,然後我見到啲Friend轉做孖煙囪,然後我就跟,然後我就好犀利喇!」

戀講嘢 三爺話佢細個著三角底褲。
三爺話佢細個著三角底褲。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 聽到郭奕芯都怕醜。
聽到郭奕芯都怕醜。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢
(圖片來源:ViuTV Facebook)

Belle曾拍攝《賭命夫妻》

Belle參加口罩小姐之後不乏演出機會,去年在ViuTV的綜藝《賭命夫妻》請來Belle飾演其中一位PTGF,招呼其中一個人夫,報稱任職空姐的「孖四」,既是模特兒與兼職演員,在其社交網有大量性感模特兒照,33歲的她畢業於香港大學主修藝術,內外兼備。雖然「孖四」Belle在《口罩小姐》foul,與三甲無緣,但ViuTV同時舉辦民選除罩小姐,Belle真身咁省鏡,難怪仲有演出機會﹗

戀講嘢 Belle 口罩小姐 賭命夫妻孖四
賭命夫妻第四集,孖四出場,擔當「PTGF」,要挑起人夫的戀愛感覺!(圖片來源:ViuTV《賭命夫妻》)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 賭命夫妻
第一個環節已經有肌膚之親!(圖片來源:ViuTV《賭命夫妻》)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 當日ViuTV公布入圍名單,044號的參賽者33歲,身高170cm,任職空姐。
當日ViuTV公布入圍名單,044號的參賽者33歲,身高170cm,任職空姐。(圖片來源:ViuTV圖片)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 初選一出場自我介紹,044號就說:「我係孖四,今日第一日返工!」最後入了保錡組被封孖四。在第二回合辯論比賽中,孖四道出母親病危時自己的無助,帶出不能沒有互聯網,講到眼濕濕要隊員安慰。
初選一出場自我介紹,044號就說:「我係孖四,今日第一日返工!」最後入了保錡組被封孖四。在第二回合辯論比賽中,孖四道出母親病危時自己的無助,帶出不能沒有互聯網,講到眼濕濕要隊員安慰。(圖片來源:《口罩小姐》截圖)

孖四原名Belle凱莎 是空姐亦是模特兒

其實在《口罩小姐》比賽期間,參賽者都不能自爆及承認自己的真正身份,不過「孖四」真身早已被本刊記者起底,33歲的孖四其實叫Belle凱莎,在其社交網有大量性感靚相,近年因疫情令航空業大受影響,Belle停工冇得飛,接下大量模特兒工作。

戀講嘢 Belle 口罩小姐 在孖四的社交網內,只有一張身穿空姐制服的限時動態照,不過她把制服全遮蓋,只露出黑絲。
在孖四的社交網內,只有一張身穿空姐制服的限時動態照,不過她把制服全遮蓋,只露出黑絲。(圖片來源:ig@signorinabelle)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 身形高䠷的孖四是個好專業的模特兒。 photo by@kennethcheung
身形高䠷的孖四是個好專業的模特兒。 (圖片來源:IG@kennethcheung)

Belle港大畢業拍過《警訊》

Belle曾於香港大學修讀藝術,畢業後投考空姐兼做模特兒,幕前經驗非常豐富,因為她拍過《警訊》及不少港台節目,對於模特兒的工作,Belle性感無極限,看得出她非常專業,而且身材真係無得輸。

戀講嘢 Belle 口罩小姐 孖四的社交網內不乏泳衣照。
孖四的社交網內不乏泳衣照。(圖片來源:ig@signorinabelle)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 孖四過去參演過不少幕前演出,包括《警訊》。
孖四過去參演過不少幕前演出,包括《警訊》。(圖片來源:《警訊》截圖)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 每年都為自己影一張證件相的孖四,近年樣子變化不大,面尖尖好靚女。
每年都為自己影一張證件相的孖四,近年樣子變化不大,面尖尖好靚女。(圖片來源:ig@signorinabelle)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 孖四報稱三圍是32.5-23.5-35.5,好標準的模特兒身形。
孖四報稱三圍是32.5-23.5-35.5,好標準的模特兒身形。(圖片來源:ig@signorinabelle)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 孖四近年多次擔任車模。
孖四近年多次擔任車模。(圖片來源:ig@signorinabelle)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 有樣有身材仲有學識,孖四的package冇得彈。
有樣有身材仲有學識,孖四的package冇得彈。(圖片來源:ig@signorinabelle)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 性感無極限的孖四,著性感內衣拍照絕對不是問題。
性感無極限的孖四,著性感內衣拍照絕對不是問題。(圖片來源:ig@signorinabelle)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 在香港大學畢業的孖四,讀書時肯定是校花。
在香港大學畢業的孖四,讀書時肯定是校花。(圖片來源:ig@signorinabelle)

口罩小姐孖四自揭慘情經歷

「孖四」Belle當時在辯論比賽中的表現非常突出,因為她連自己的人生經歷都肯拿出來分享:「上年8月我媽話腸胃炎做檢查,半個鐘之後,醫生同我講媽咪大腸小腸都壞死咗,叫我有心理準備。我同阿妹唔知可以點,坐咗喺深切治癒部出面,醫護都好忙,忙到都冇時間回答我,我哋香港冇親戚,同一年爸爸都過咗身,我哋能夠做嘅就喺電話search呢個病,好無助,嗰個感覺到依家我仲記得,試諗吓,如果我哋被人熄咗大掣 、斷咗網絡,我真係唔知可以做啲乜,唔知有咩可以撐落去,可能正正某處有一個人都係因為咁徬徨,好似我當初咁,喺互聯網得到支持同勇氣,如果係咁 ,你哋仲會唔會支持『每個禮拜斷一日互聯網?』」

戀講嘢 Belle 口罩小姐 孖四的真人真事分享令全場感動,講完更有人大叫加油給她支持。
孖四的真人真事分享令全場感動,講完更有人大叫加油給她支持。(圖片來源:《口罩小姐》截圖)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 有網民睇完節目,即在討論區問孖四的故事是否真實。
有網民睇完節目,即在討論區問孖四的故事是否真實。(圖片來源:ViuTV Facebook截圖)

Belle父母同年先後離去

Belle的社交網內除了有大量性感模特兒照,去年亦po出深切治療部門外的照片,以及父親去後留下一間小店給她,與孖四的經歷非常脗合。

戀講嘢 Belle 口罩小姐 孖四曾po出在深切治療部外的照片,相信就是母親入院後她感到最徬徨的時候。
孖四曾po出在深切治療部外的照片,相信就是母親入院後她感到最徬徨的時候。(圖片來源:ig@signorinabelle)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 去年孖四再po出一間小店的照片,表示父親亦已過身。
去年孖四再po出一間小店的照片,表示父親亦已過身。(圖片來源:ig@signorinabelle)
戀講嘢 Belle 口罩小姐 孖四表示父親在19年尾離開,她會好好打理小店。
孖四表示父親在19年尾離開,她會好好打理小店。(圖片來源:ig@signorinabelle)

空姐Belle於節目上大爆前度愛吹噓什麼部位?

空姐Belle於節目中提及自己一段不堪情史,前度愛吹噓自己某身體部分,甚至乎對她坦露召妓經驗…詳情請看

193@ERROR對於Belle的分享為何有同感?

193聽到Belle分享前度對自己某部位的在意,193即刻大爆自己兒時都有類似經歷…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV 、ig@signorinabelle、《口罩小姐》截圖、《戀講嘢》截圖資料或影片來源:ViuTV