陳豪

同陳茵媺拒用體罰 陳豪:心理、生理上會受到傷害!

最新娛聞

廣告

陳豪、李佳芯、森美喺無綫劇集《誇世代》中有段三角關係,三人昨天出席手錶活動時,阿Mo便上演一幕「左右逢源」場面,有美女Ali相伴又有森美摸手合照,認真搞笑。講到近日社會接連發生虐兒案,阿Mo認為傳統中國人用體罰教仔,會傷害到孩子的心理及生理,但佢同陳茵媺認為應多鼓勵子女,增強自信心!

撰文:東方新地

圖片:新傳媒圖片庫

陳豪 同陳茵媺拒用體罰

阿Mo和森美劇中有段「Hehe」情,那邊廂又同Ali演夫妻,活動上三人碰頭合照,森美夾硬要阿Mo企中間,話要佢試吓「左右逢源」嘅滋味,又乘機摸阿Mo臂彎,認真搞笑!

拒用體罰

談到接二連三出現虐兒案,陳豪除了大感心痛重,還說:坦白講我身邊依然有一小撮朋友,深信以前中國式教育方法,以前係打,傳統上覺得體罰係有效,令小朋友驚!依家我哋講小朋友嘅心理、生理上受到嘅傷害,我同我太太陳茵媺深信嘅教育係點樣去鼓勵佢,令小朋友有自信心,對將來返學或者說話完全係反映到出嚟!」

「陳豪=家人!」

陳豪又話,佢同太太陳茵媺嘅手機日曆係同步,大家都知大家嘅行蹤,他說:「我現在育有兩子一女,所以兩夫妻之間日曆係同步,咁我哋先可以安排好我哋嘅時間湊小朋友,因為坦白講都幾多嘢做吓!如果我哋大家唔一致亂七八糟會好難安排!」被記者問到係咪冇私人時間,他笑說:「私人時間?晨早冇咗啦!依家係陳豪=家人!」

Ali羨慕陳豪

李佳芯被問到會否羨慕陳豪?她說:「會呀!因為證明一個男人真係同屋企人融為一體,如果我將來個老公同我Calendar同步,係好浪漫嘅事!」相戀兩年的ViuTV主持男友陳炳銓(Danny)!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!