吳浩康

一支公無女陪 吳浩康 事業至上

最新娛聞

廣告

早前至過完35歲生日,吳浩康話到明生日願望係事業感情兩得意……不過事實邊有咁圓滿?歌唱事業有起色,喺新戲《非分熟女》戲份重、做阿Sa老公,可惜愛情繼兩個月前同前度李昭南分手,至今都仲係一支公。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、吳浩康FB&IG蔡卓妍IG

Deep吳浩康做低頭族

幾時都係嗰句,男人事業有成有上進心,使乜怕搵唔到個好女仔呢?所以阿Deep大個仔,呢個時候都係專心事業最緊要。早兩日見到佢一個人去中環坐地鐵,冇咗女朋友喺身邊,似乎已經重新振作冇再受情傷困擾,不過全程心不在焉掛住篤電話。可能真係工作緊要趕住回覆,不過下下做低頭族,錯過咗好多風景,分分鐘仲會錯過好女仔㖭㗎!

事業漸上軌道、愛情就未有起色,日前吳浩康一支公搭地鐵,全程低頭望電話。

同李昭南公布分手兩個月,分手時話「心裡依然愛她」的吳浩康,睇落情傷已經愎元。

步行入站頭、搭地鐵全程好似好貼地好熟路咁,不過唔知點解會冇八達通,要現場買張車飛。

除咗買飛時抬起頭,Deep一直帶住耳筒又篤住手機,似乎一心享受一個人寧靜。

「哥哥」突離世

Deep日前突然在IG留言「當我擁有好多機會嘅時候,偏偏失去咗你!#哥哥 #再見了 #沙煲兄弟 #我愛你 #忙碌令我忘卻痛楚」原來係佢表哥突然離世,令佢非常難過,據Deep講對方大佢兩、三歲,兩人感情非常好,阿Deep當佢親阿哥一樣。

其舊愛鍾舒漫亦有留言安慰阿Deep:「佢要你快樂啊!!!」

好友周國賢亦留言:「stay strong my brother」為阿Deep打氣。

蔡卓妍自爆已「結婚」新郎卻非現任男友?

早前阿Sa突然上載一張穿起婚紗並披上頭紗的相於個人社交網,同時留言:「說時遲那時快#多謝阿嬌 」,唔通阿Sa咁快低調出嫁?

正當各位網友及粉絲都想留言恭喜她之時,望真啲,卻發現新郞不是其麻雀館太子爺男友石恆聰,而是吳浩康!大家唔使驚訝,皆因阿Sa上載的原來只是劇照,而非她真的結婚了!

吳浩康感激師姐容祖兒 封佢做翻版陳奕迅

35歲吳浩康(Deep)入行十六年,由Facebook live唱到去九展開音樂會,一切得來不易。他曾接受本刊訪問,大談事業高山低谷,由參加新秀、出道及未來的路,提到初入行被指係翻版陳奕迅,Deep話好多謝容祖兒,點解?睇吓佢點講……

感激師姐容祖兒

問到演唱會反應好好,感覺如何,吳浩康直言僅喺台上有不一樣的感受:「喺個台上面,我先知道原來連上面嘅座位都full咗,呢個係我冇諗過嘅,嗰刻我都呆一呆,真係覺得自己好好彩,無論係個騷又好,Facebook Live大家嘅反應,冇諗過做Fb Live一路儲咗啲人,有啲朋友喺Fb寫「我哋細個成班同學約,如果你開演唱會我哋去睇,點知一等就十幾年。」我都好surprise會有一班人等自己。喺呢段時間裡面有啲日子好啲,有啲日子差啲,喺差嘅日子裡面已經唔敢諗仲有冇人聽我唱歌,好多事唔係理所當然發生。」

參加新秀 想簽公司

問到當初新秀勝出,有冇覺得事業一條直路?吳浩康指當年冇諗過贏唔贏:「我睇呢件事係好現實,我係想簽公司,當然你問我恨唔恨個獎,嗰時細路仔一 定好想贏到人,但我都好知道,嗰晚攞咗個獎當中有好多因素,唔代表你真係叻過人,大家嘅事業發展都唔係基於嗰晚,啱啱先喺個BB池度游完,未談論到心雄。」

吳浩康:樣同性格似陳奕迅

好多人話佢似陳奕迅,咁佢自己又點睇呢? 吳浩康:「其實係個樣似,同埋鍾意講嘢嘅性格似,唱歌我未夠班,冇得同人相提並論,聲同唱腔似就發達啦!哈!似樣係(容)祖兒講先,好多謝呢個師姐,幫我諗一啲稱呼等人哋記得我,第一隻合唱歌係佢帶住我唱,我唱到坨屎咁佢都冇嫌棄,每次LiveShow仲同我練吓、溝通吓。」

自我價值低

當年一出道,有好多首hit歌,問到佢有冇覺得迷失同飄飄然時,吳浩康直言有迷失過:「唔係飄飄然,亦都因為行得好順,嗰時自我價值好低,因為我錄嘅〈先入為主〉、〈洗剪吹〉製成品好好,但喺錄嘅時候,錄一隻歌錄一百七十幾個鐘頭,當其時有資源去做,可以畀我喺錄音室慢慢成長,但我就諗自己都係不外如是啫,自己唔係唱得叻,但隻歌整出嚟又OK,即係監製功勞啦,覺得個功勞唔喺自己度,覺得無論嗰個係咪我都可以有人鍾意呢啲歌㗎,開始自我價值低。」

想做一個有延續性嘅project

提到過往一年做Fb Live真係儲番返嚟,當初個idea係邊個諗出嚟㗎呢,吳浩康指當初係自己想做:「喺我計劃緊開FbLive,公司搵我話見到我之前做咗一個音樂嘅電視節目,覺得有啲人都想聽番我唱歌,不如傾吓有咩可以做,會唔會出新作品?我覺得出新作品都係得一粒子彈,機會未必好多,點解我哋唔做一個有延續性嘅project,起碼我今個禮拜做得差啲,下個禮拜可以修正,總好過出一隻歌,得就得,唔得又要再諗點算。」

下站紅館見?

提到在演唱會尾聲時,吳浩康話「下站紅館見!」,有指紅館起碼要入六次紙,相信歌迷都好緊張究竟吳浩康入咗紙未,佢話仲未:「依家同公司睇緊個空間。」

 

經濟困難 受盡白眼 吳浩康:感激家人不離不棄

提到2004年因藏毒出事,當時驚唔驚就此玩完,吳浩康直言:「絕對有擔心從此就冇,其實情理上係會冇㗎嘛,同埋件事真係大件事,外國係點係外國嘅事,香港就係香港,所以絕對有擔心。」當年有指鄺美雲幫佢同老闆楊生講好說話,問到係咪同鄺美雲好熟,佢話:「嗰陣啱啱識,所以係好感激Cally姐姐(鄺美雲),我只不過有次受佢邀請為佛誕唱歌,佢覺得呢個新人好似幾有禮貌,佢有個姪女都幾鍾意我,出事之後,佢覺得呢個後生仔都值得幫,就打畀老闆求情。」

經過呢件事後,不但生活受盡白眼,連經濟上有頗大壓力,吳浩康:「經濟上有捱過嘅,喺我組Closer夾Band嘅時候,我一個人就算喺演藝工作唔多,我都會做其他嘢去穩定住,因為我都要養屋企,但唯獨夾Band嗰陣,我哋係新嘅樂隊,一份糧四個人分,工作機會少,嗰段時間每一日都要計住點搭車,因為我住觀塘,Band 房喺荃灣,淨係搭車都係好攰嘅事,我一個禮拜最少返去四日,日頭夾到夜晚,仲未計其他生活開支。我追夢啫,但我唔能夠要爸爸同我一齊過飄泊嘅生活,所以早三、四年開始,我做其他兩樣嘅生意,唱歌學校同籃、足球嘅青訓。」

吳浩康:從來冇諗過放棄音樂夢

工作機會少,收入低,咁有冇諗過放棄唔做呢行,吳浩康:「冇,除非我行完晒條路,我應承過自己要有始有終,我仲有好多嘢未做,我想試吓盡力盡情做一次,可唔可以做到啲嘢。」

與父親的約定

吳浩康繼續道:「我爸爸同我有個約定,佢有癌症諗住唔睇醫生,我就同佢講:『留番條命睇我行番上個台度。』佢又真係好乖頂住。我爸爸好想見到我返番個台唱歌,因為佢覺得喺嗰度我係最開心。」

癌父每日煮早餐畀佢

問到低潮嘅時候,屋企同前女朋友點支持佢,吳浩康指最大的支持的確係來自屋企:「我屋企嘅支持好大,尤其係我爸爸,佢直情唔過問關於我嘅經濟、諗住點發展,零壓力,每日一定會煮好早餐畀我,夜晚會等我門,見到我唔開心,會揀啱時間先問咩事,呢個空間、呢種支持、陪伴,女朋友最大都係信任同陪伴,屋企人係長期嘅擔心、長期嘅不離不棄,好難能可貴。」

公司無條件支持

除了家人,公司的支持亦係佢堅持的動力,吳浩康話:「公司都係另外一班屋企人,我聽到好多說法,講到公司好條件交換,講到『阿Deep夠多人撐,佢哋咪會理番佢。』其實根本就唔係咁,根本由決定做Fb Live開始,大家一路喺背後support我,只不過好難話畀大家聽我啲同事又做緊嘢嘞! 老闆楊生冇計算過我值唔值得幫,佢一個咁聰明嘅人只要計,就知唔值得。Mani我試過搞出大頭佛,記者問回應,我呃佢我冇去過嗰個地方,佢都係照樣幫我,我媽媽離開,佢好落力去幫,連私事、家事都咁support。」

未有時間表結婚

工作慢慢穩定,咁又有冇諗過幾時結婚呢,吳浩康指好想生細路仔:「好想成個屋企多啲新嘅成員,但係我諗未係呢刻做到或者急得嚟嘅事,如果搵到啱嘅人嘅話,可能係隨時。」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!