吳謹言

【延禧攻略】吳謹言全劇最瘦 全靠「631飲食法」減磅!

最新娛聞

廣告

內地劇《延禧攻略》正於無綫熱播中,「瓔珞」吳謹言、「富察皇后」秦嵐及「嫻妃」佘詩曼三女主角有演技有高顏值,各有粉絲支持,不過三人有一個共通點,就係非常窈窕!而只得44kg的吳謹言更加係全劇組最瘦的演員,原來佢係靠「631飲食法」成功減磅?

撰文:東方新地|圖片:

《延禧攻略》吳謹言擔正三大原因

吳謹言於《延禧攻略》擔正女主角,其實一直備受外界爭議,有網民指吳謹言無論係演技或顏值,均不及劇中其他女演員。不過《延禧》製片人于正一直對吳謹言有讚冇彈,當中有三大原因!

|長相不甜美

劇中女主角魏瓔珞從宮女做起,個性堅強,對於被欺負絕對不會默默忍讓,有膽量之餘,敢說又敢做,故于正不希望演員樣子太甜美。

|不為觀眾熟識

原來生面口,亦係吳謹言能成功突圍出演女主角的原因之一。因于正指瓔珞是一個從來沒有過的人物設定,佢必須有一張觀眾沒有看過的臉,而吳謹言正乎合此要求。

吳謹言現時27歲,2009年考上北京電影學院後,2011年正式簽約公司入行,至今演過近20部電視劇及電影,但直到《延禧攻略》才真正第一次擔演女主角!

|演技精湛

于正曾以「精緻靈動,嬌俏如你」來讚賞吳謹言的演技,縱然佢之前多數只演配角,未曾擔正,但今次吳謹言就憑精湛演技,將魏瓔珞一角完美活靈活現。

44kg吳謹言全劇最瘦

《延禧攻略》眾女主角各有美態,不過有一個共通點就係非常窈窕,而只得44kg的吳謹言更加係全劇組最瘦的演員!吳謹言習芭蕾舞多年,勤於練舞令其身材相當嬌小,擁有165cm身高但體重只得51kg。而在拍攝《延禧攻略》前,佢就再減多7kg,究竟佢係點做到呢?

全靠「631飲食法」減磅!

大家可能都知道,減肥人士去到某個階段難免遇上「撞牆期」,無辦法再瘦落去,到底本來已經超瘦的吳謹言係點樣再減磅?原來除了跳舞及勤力運動外,吳謹言更採用一種名為「631重飲食法」的方法減肥!所謂「631」,其實就係將全日飲食分成十等份,按比例於早上食全日飲食的六成,午餐食三成,而夜晚就只食全日飲食份量的十分一!

當然用「631重飲食法」都唔代表可以暴飲暴食,要按自己日常的正常食量調節比例,早餐食多啲食飽啲,午餐大約係半個飯盒的份量,而晚上就主要係食一啲蔬菜及蛋白質食物。澱粉質方面,可以用糙米代替白飯,但緊記晚餐一定要戒白飯。呢個「倒金字塔式」飲食法,好處就係唔需要特地節食,

古裝時裝照對比圖鑑

《延禧攻略》除了宮中勾心鬥角嘅劇情外,劇中一眾女角嘅美貌都成為網民熱烈討論嘅話題,唔知返到現代,一班妃子著時裝會係點呢?芭蕾舞人舞蹈員出身嘅吳謹言,高高瘦瘦,有點韓妹影子,穿起偏韓風嘅休閒服真係非常適合。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!