吳雨霏

老婆坐月 Brian幫手湊BB!吳雨霏囝囝曝光 眼仔碌碌望爸爸

最新娛聞

廣告

人妻吳雨霏(Kary)上月中在於港島一家著名私家醫院順產誕下男B,及至6月底,她上載兒子的小手,正式公布做媽媽的喜訊,不過Kary一直未有讓兒子曝光,及至日前她在ig分享老公湊仔生活,Asher終於曝光…

 

撰文:東方新地 │圖片:吳雨霏IG、新傳媒圖片

吳雨霏囝囝曝光 眼仔碌碌望爸爸

Kary 在6月低終於更新社交網同大家報喜,佢晒出一張捉住BB手仔嘅相,並宣布囝囝嘅英文名叫Asher,Kary留言:「遲來的報到,大家好,我叫做Asher!謝謝大家的祝福!Asher的意思是快樂和祝福,他就是天父爸爸送給我們最珍貴的禮物。」

選擇順產的Kary生完bb後,不忘多謝醫生護士嘅照顧,她說:「生命真的很奇妙,從我肚子裡(裏)養育了9個月,然後搏鬥了10幾個小時後第一眼看到他,我知道我們的生命從此就不一樣。很想在這裡(裏)特別謝謝醫生和醫院的護士,從生產過程到出院一刻都好好的照顧我和BB辛苦你們了!」

而日前Kary在其IG上載囝囝嘅短片,見Asher躺在BB玩具連地墊上,眼仔碌碌望住爸爸Brian,而Brian就搖吊住嘅BB玩具吸引兒子,真係好有愛!

 

Kary Ng // 吳雨霏(@ngk)分享的貼文 張貼

32歲吳雨霏 順產誕男B

Kary誕金叵羅前,已經同老公搬去半億愛巢,為囝囝提供優質生活,有指奶奶一直悉心照料,並搵定頂級產房及陪月員,老公睇定育嬰書學湊B,更豪裝BB房。

Kary Ng // 吳雨霏(@ngk)分享的貼文 張貼

日前臨盆在即的Kary約Stephy同區文詩食生日飯Stephy話同壽星女食飯好緊張,皆因她隨時生得!

Belated happy birthday to our Lovely mommy to be 😘🎂 同你食呢餐飯都好緊張呀😆😆 #happybirthday#mommytobe #期待與洪B見面
StephyTang(@stboo)分享的貼文 於 張貼

孖老公慶祝32歲生日

6月9日是Kary的32歲生日,她在老公洪立熙陪同下慶祝。將為人母的她在社交網分享與老公的合照,並留言︰「So blessed. Thank you all ❤️」相中的Kary穿著背心花花衫,臉及手臂都未見水腫,同老公一齊流露幸福嘅笑容。

So blessed. Thank you all ❤️
A post shared by Kary Ng // 吳雨霏 (@ngk) on

下午,Kary也在ig stroy上載另一段慶生短片,見Kary一口氣吹兩個生日蛋糕的蠟燭,相信今年陀住bb的慶生的她一定過得相當難忘!

在較早前,Kary同好姊妹鄧麗欣(Stephy)區文詩(Angela)飯敍,見Angela po的三人合照,Kary已現巨肚!

吳雨霏 挺6個月肚做導遊

公布成功陀B嘅Kary,由於早年曾經小產,謹慎起見,Kary陀B後全面停工,只在IG為品牌宣傳,為安胎未有公開露面。但前陣子,早幾日陀住BB嘅Kary做導遊,陪一班由蒙古嚟嘅中學生去玩,原來呢班來自蒙古嘅學生,係舊年十月Kary去當地探訪時識嘅。
Kary po咗啲帶隊去主題公園嘅相,相中的Kary一身便服挺住巨肚,不過手臉都未見有腫,佢同大家當日玩得好盡興,Kary盡地主之誼,自己亦相當投入,不時跟卡通人物合照。Kary仲話自己睇見啲小朋友玩得咁開心,自己個心都溶晒﹗Kary粗身大世都做慈善都不遺餘力,呢啲就係最好嘅胎教﹗

同卡通人物影合照,Kary動作多多,陀住B都相當靈活。

關鍵詞
吳雨霏