周奕瑋

周奕瑋帶你《周遊東京》 100円任搶名牌衫|100円吞拿魚放題

最新娛聞

廣告

無綫剛播出新的旅遊節目《周遊東京》,主持周奕瑋(Jarvis)帶大家以最抵價錢玩盡、食盡、買盡東京!Jarvis不但介紹了一間平民區服飾店的100円服飾放題,仲有100円吞拿魚放題以及買飲品任選一款Pizza!嘩!日本果然有好多隱世又激抵嘅放題啊!

撰文:東方新地
圖片:《周遊東京》截圖

周奕瑋帶路 100円100秒 所有服飾任拎

周奕瑋帶觀眾到平民區服飾店「日ノ出屋洋品店」參加100円服飾放題,顧名思義就係100秒內瘋狂搶衫!不過就有一個規則,就係第一件服飾要完整咁著喺身上,其餘嘅服飾只要輕輕掛在身體就得啦!

乜都有 連名牌都有!

場內以女裝為主,大衣、毛衣、吊帶背心、絲質貼身褲、裙子等乜都有,而放題期間店員會不斷拋出衣服,有時更會有名牌款式,真係要一眼關七!

100円就搶到總值8千蚊衫

周奕瑋喺100秒內一共搶到13件,其中一條為Burberry頸巾,所有服飾原價總值超過HK$8,000!抵!勁抵!超抵!

呢個100円服飾放題係不定期舉行,想去嘅朋友記得上網check清楚舉行日期及時間啦。

服飾放題詳情:

店名:日ノ出屋洋品店 東川口本店
地址:埼玉県川口市戸塚東3-23-9

100円任夾吞拿魚刺身

除咗shopping之外,去東京又點少得食好嘢呢!周奕瑋今次就帶觀眾去咗一間吞拿魚居酒屋,而呢間居酒屋嘅賣點就係,可以用100円喺1分鐘內任夾吞拿魚刺身,名副其實嘅任夾㗎喎!

不過,當你喺夾緊嗰1分鐘內,整跌咗啲吞拿魚就會即時停止呢個環節㗎啦!睇真啲其實啲刺身非常新鮮,絕對冇拎啲唔靚嘅吞拿魚嚟玩!

任夾吞拿魚刺身詳情:

店名:ニッポンまぐろ漁業団 新橋店
地址:東京都港区新橋2-14-3 東京都港区新橋2-14-3

買飲品 免費送貴價Pizza

周奕瑋仲帶大家去一間Pizza店,教你食免費Pizza!嗰間Pizza店搞緊一個慶祝開業3週年活動,每個月嘅8號、18號、28號,只要買一杯飲品,就可以免費任選一款Pizza。唔好以為免費冇好嘢,Jarvis當日就食咗原價要1000円嘅巴馬火腿Pizza!

0円pizza詳情:

店名:88pizza部
地址:東京都墨田区江東橋3-3-4