周柏豪

周柏豪大爆超蓮多人追 筍盤多到可以慢慢揀

最新娛聞

廣告

今日,周柏豪、鄭秀文及何超蓮齊齊出席化妝品牌GIVENCHY的宣傳活動,三人皆以紅或黑衣著現身出席。於活動中,柏豪除分享自己首次拍攝化妝品廣告的感受外,還突然大爆超蓮的感情生活!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、何超蓮IG

周柏豪不為人知的一面

周柏豪今日出席化妝品牌活動時,表示好開心受邀拍攝今次的女士化妝品廣告,當被問到於現實生活中不為人知的一面,他表示自己日常是宅男一個,但有時會有大男人的表現,特別在做決定時,特別會爭住話事。

其後,提到自己首次指化妝品廣告,而最初到拍攝現場,拿起口紅也有一點手忙腳亂,不知道如何擺姿勢,唯有只好向同場的Sammi及超蓮偷師。

周柏豪大爆超蓮多人追

當問及柏豪有冇好男仔介紹給同場的超蓮時,他竟然大爆超蓮身邊不邊不乏筍盤之餘,亦曾見超蓮之前的生日會中有不少男性朋友,認為對方比較需要煩該揀邊位男士做男朋友的問題較為先決。

其後,柏豪乘機幫超蓮開設的食店宣傳,指自己好欣賞識做生意的女仔,大讚超蓮舖頭的食物好食之外,招呼亦好好,仲笑指要大小姐親自拎碗麵給他。

超蓮唔怕細佬爬頭結婚

而同場的超蓮對於被細佬猷啟爬頭結婚,則表示唔太著重爬頭問題,又覺得始終男同女唔同,現在自己唔心急拍拖。

同陽光玩遊戲

何超蓮樣靚身材正,雖然貴為名門之後,不過佢就毫不吝嗇美好身材,之前去同陽光玩遊戲,都有靚靚泳衣照睇~

去年五月出「股」惑

去年何超蓮同幾位姊妹到泰國布吉旅行,激罕地上載身穿黑色三點式泳衣的靚相,世界級美股極吸睛!不久後超蓮的同行好友上載眾人享受陽光與海灘的索爆泳裝照,自拍照中可見超蓮甜笑望住鏡頭,黑色比堅尼將其豐滿上圍表露無遺,酥胸半露,皮膚白滑,真係噴晒鼻血!

事業心重嘅超蓮,都冇忘記班好姊妹,早前好姊妹生日,在淺水灣包了一家露天酒吧開泳衣party,超蓮著上白色泳衣,更覺事業心重!

何超蓮過大海只帶電話銀包

無花無假,何家最靚千金之前由屋企打算過澳門,都係一個電話加銀包,全身嘅重點裝束係上身嘅自家麵店員工Tee,睇得出超蓮幾咁事業心重,為自己創業嘅麵店全天候為麵店宣傳,自己做埋人肉廣告牌點都好過花多多錢廣告費,超蓮印證畀大家知何謂有樣有身材兼而有智慧!

無論考會計師牌、入主家族生意、澳洲開酒店定讀碩士進修,何家千金超蓮樣樣都專心又瞓身,最新個人企劃開牛肉麵店,又係日日落鋪頭幫手、去到邊都著住件鋪頭tee做人肉廣告牌。真正富貴係超蓮呢種,出轉門淨係帶手機同銀包,使乜用H字頭包包去證明身價!

27歲超蓮又係麵店Tee加條牛仔熱褲,一對又白又長大腿勁吸睛!超蓮坐保母車都揀坐喺司機位旁,毫冇架子!

千金專車駛到上環信德中心,貴為賭王女,自然有專人守候接待行VIP通道去搭直升機。

早前超蓮出席活動時,也是穿上自家麵店嘅黑色員工tee,佢解釋剛從麵店打點一下趕來活動,之後又要再返店,為自家麵店瞓晒身!

超蓮將台灣連鎖牛肉麵代理傾到手,再喺港島區鬧市開店,唔少明星藝人都去試食,不過都唔夠Chef Le Mon謝霆鋒嘅一個畀Like嚟得有信譽可靠。

霆鋒食埋店中嘅豬耳,仲掹住自己耳仔影張相,就知幾咁滿意啲食物啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!