周秀娜狂迷 周秀娜

周秀娜狂迷愛到「鑿」名喺額頭 網友:正宗為愛痴狂!

最新娛聞

廣告

鍾意明星好正常,但係愛到好似呢位大叔咁出名,就好少啦!事源,有絲打搭港鐵見到位佬友頭上「鑿」住周秀娜個名,即刻嚇到係網上求救!點知有巴打眼利,發現呢位人兄原來係「名人」!

原文:環球膠報

周秀娜狂迷愛到「鑿」名喺額頭

原來佢好出名嫁,有巴打即刻分享自己偷影嘅相,話自己都見過佢。原來,黐線佬喺唔同地區都有出現過!

巴打真係厲害!認出佢嘅舊愛原來係容祖兒,以前已經比人瘋傳得好勁!而家捲土重來,愛娜姐又在Hit過!

樓主大叫好驚,有網民就問,會唔會係玩遊戲輸咗?點知,原來佢仲會唱歌添嫁,有巴打話,見過佢拎住支咪唱歌添啊!

有網民仲讚佢夠長情,話佢Hit 咗好耐!

周秀娜入稟高院 向經理人公司追討355萬酬金

周秀娜昨日透過代表律師,入稟高等法院控告其經理人公司環球狂熱文化控股有限公司(GME Holdings Limited)毀約。原告周秀娜於2011年11月與被告GME Holdings Limited(環球狂熱文化控股有限公司)簽約,委任被告做她的唯一藝人經理人,根據合約條款GME負責收取周秀娜的工作收益,周會得到60%,而GME則需於收取利潤後60天內,將周秀娜應得收益轉帳給她。

入稟狀指,GME未有轉帳周秀娜應得約416.1萬元收入。今年7月,周秀娜向GME發律師信追討,但對方只付其中約60.9萬元。周秀娜代表律師上月連續兩次去信要求GME還款不遂,決入稟追討,並要求法庭宣佈經理人合約失效,同時要對方繳付逾355萬元未償還之收入。

經理人Roy發聲明 擬反告周秀娜

但那邊廂,跟周秀娜(Chrissie)對簿公堂的GME公司向傳媒發聲明,經理人Roy聲明中指出公司認為周秀娜之申索並不成立,Roy在聲明中表明,GME「無奈但必須全力對周小姐的索償進行抗辯,取回公道」,亦會就續約事宜,向周秀娜進行民事訴訟程序,追討賠償。據了解,周秀娜與GME十年合約,將於今年屆滿。周秀娜與GME十年合約,將於今年屆滿。

周秀娜曾於銅鑼灣金百利商場做商店營業經理,之後再入行做model,其後簽約Roy鄺君賢做經理人,出刷牙寫真又有人形攬枕,人氣一時無兩,之後再進軍影壇,卻爆出與Roy因財失義消息,雙方更對簿公堂。

周秀娜𡃁模出道

由Roy一手發掘的周秀娜(娜姐)在2009年出道,當時就有「翻版樂基兒」之稱,樣子甜美且身材火辣,經常狂騷32D胸器,好快就成為知名模特兒。當年推出寫真集《Kissy Chrissie》引來全城熱話,一張又一張爆乳靚相陪伴不知多少男孩變男人。

刷牙刷到滴牙膏呢張都算經典,相信唔少人都仲記得,皆因睇到人心癢癢。

當年嘅娜姐無論係拍廣告,抑或出席活動,都會大騷「胸器」,真係睇到人眼定定!

就連出席電影頒獎禮都會不經意咁「倒奶」,真係有身材,就算點都擋唔住。

周秀娜轉型跳入公仔箱

其後,隨住娜姐告別寫真界後,亦遂漸收起性感,由年青活力性感嘅𡃁模轉變成電影女主角。2014年時,娜姐接拍電影《分手100次》,除了劇情引起不少觀眾共鳴外,娜姐更因該角色令形象大逆轉,因其內心戲非常豐富,演技開始備受外界關注。

拍攝期間娜姐死忍滾水淥腳,直到導演叫cut機,大家先發現佢對腳變咗做紅燒豬髀,認真專業。

周秀娜提名香港電影金像獎最佳女主角

娜姐今年憑演出彭秀慧的《29+1》被獲提名香港電影金像獎最佳女主角,可謂係娜姐多年來演得最出色的電影作品!

片中林若君一角,成功演活現代香港女性喺30歲呢個關口時,心態上的轉變、或是對未來的無奈和迷惘,令人眼前一亮,且心有共鳴。雖然娜姐未能贏得金像獎影后獎項,但提名絕對係對佢演技嘅一個肯定!

周秀娜首拍電視劇

初次拍電視劇的娜姐於電視劇《深宮計》中擔正飾演鄭純熙一角,同皇后胡定欣爭寵,戲份仲好重!劇中娜姐係太平嘅外甥女,出生於有錢世家,後被安排入宮中,並得寵成為了妃嬪。

劇中有幕出浴戲,拍攝當日天氣較涼,加上娜姐於拍攝前後兩天加起來只睡了1小時,所以很易生病。但一向博殺的娜姐一點也不鍚身,非常敬業樂業!

今次係娜姐第一次拍電視劇,而古裝造型嘅娜姐望落都幾靚,未知觀眾又期唔期待佢嘅演出呢?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
周秀娜