坤哥

坤哥收入十級跳 秘密搬去貝沙灣

最新娛聞

廣告

「莫欺少年窮」呢句話真係啱聽,當日吳業坤喺台慶扮棋畀網友笑,不過你有你笑,坤哥密密開工做到冇停手,近日有傳佢秘密搬去貝沙灣四期一個市值千八萬細型單位,嗰度即使月租都要三、四萬,冇番咁上下收入都好難應付龐大開支,坤哥你係得嘅⋯

撰文:東方新地|

坤哥收入十級跳 秘密搬去貝沙灣

坤哥靠「毒男」形象上位,拍戲唱歌廣告登台都有佢份,收入增加,而當年佢喺台慶更加扮一隻棋而成為話題!坤哥入行初期住喺樂富屋邨,之後上年畀本刊影到佢搬到大圍私樓,估唔到今年十級跳,搬去南區豪宅貝沙灣,真係財來自有方!

升呢做車主

昔日坤哥多以巴士或港鐵代步,非常慳家,參加過《超級巨聲2》出名後,被途人影咗唔少地鐵相。不過佢去年憑〈原來她不夠愛我〉等大熱K歌橫掃各大頒獎禮,人氣急升,工作接不停。所以漸漸開始改搭的士,今年再進一步,升呢做車主!

生意多多

升咗呢嘅坤哥早前跟《巨聲》陳國峰等合資在西環開拉麵店「巨二麵堂」,巨二取《超級巨聲2》的意思。

上年8月,坤哥在紅館舉行一場個人演唱會,多人留言斥責坤哥以歌手身份出道僅16個月便在紅館開個唱「歌都未夠」、「無咁大個頭戴咁大頂帽」等,但都為佢帶來30萬收入。

近日,勁賺過千萬嘅坤哥投資了6位數字在尖沙嘴開設西裝店Baron Tuxedo,開幕當日,請來JW及胡鴻鈞做嘉賓。

公屋搬風水屋

坤哥本與家人同住樂富橫頭磡邨公屋多年,最近租住新居大圍恆豐花園,20年樓齡,單位採三房兩廳間隔,800多呎,另有工人房及士多房,仲有埋會所,月租兩萬算好抵住。曾有人目睹坤哥母親及胞妹在上址出入,估計孝順坤哥遷居後繼續與家人同住。居所背靠山巒,居住密度不算高,環境清幽,啱晒坤哥宅喺屋企寫歌!

墳景旺星途

恆峰花園背山面向城門河,不過大部分單位望到墳景,令不少人敬而遠之!但根據玄學家吳佩孚師傅指,其實墳景對藝人星途有幫助!由於娛樂圈屬偏門行業,墳景雖然會加重陰氣,不過陰氣即係財氣,帶來財運的同時,更可幫助吸納女性粉絲,相信新居將更有助坤哥吸金!

吳業坤其實都好勤力,工作不斷,早前佢至同麥美恩、歐陽偉豪(Ben Sir)及季蘋蘋到台灣拍《Ben Sir睇樓團》節目,夜晚仲去咗墾丁出火風景區玩,眾人喺觀景區內大玩俗稱「仙女棒」的煙花!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!