坤哥

坤哥秘戀王卓淇 龔嘉欣疑做第三者

最新娛聞

廣告

吳業坤(坤哥)參加《超級巨聲》開始都係行宅男路線,但緋聞絕對唔少,坤女郎一個換一個,連佢自己都成日自嘲「偽毒可恥」!近日有指偽毒坤原來一早同14年港姐亞軍王卓淇(Erin)撻着,發展地下情,但今日王卓淇就公開吐苦水疑似被搶男友喎!有指呢個第三者就係偽毒坤「家姐」龔嘉欣?劇情峰迴路轉,偽毒坤又一次偷食又一次陷入三角戀喎,究竟咩事呢?

 

延伸閱讀︰

沙灘拍外景 爆乳阿雪搶盡「峰」頭

《巨輪II》玩亂倫 獸父吳岱融侵犯陳凱琳

據知食開好西嘅坤哥同王卓淇拍《J2安樂蝸》嗰陣識嘅,身為護膚品生產商太子女嘅Erin屋企有錢之餘,靚女又有長腿又有學識,最緊要兩個都鐘意唱歌,有埋共同興趣,坤哥得米話都冇咁易啦。不過由於佢哋驚俾公司照肺,所以就玩低調冇公開戀情。兩人除咗不時一齊唱歌夾band外,Erin仲公開指坤哥係佢男神,兩人仲疑似帶情侶帽,連坤哥紅館演唱會Erin都坐正第一行支持男友!

雖然兩人冇公開戀情,不過好多人都知佢哋成日黐埋一齊,當然身為偽毒「家姐」嘅龔嘉欣都知啦。性格主動又進取嘅龔嘉欣被指專做第三者,之前姣媾楊明被正印莊思明擊敗,而今日就有指佢疑似暗媾「細佬」坤哥搶人男友。兩人以姊弟相稱,一齊拍劇日見夜見之餘,龔嘉欣仲嗌坤哥返屋企教佢唱歌!

睇睇現任坤女郎Erin點回應先,佢就話感情上遇到呢種人好痛苦,總要經歷一些事情才會看清一些人。對於甚麼是朋友,佢就有一個新嘅理解,總之做人做事於心無愧就好。唔通係講緊龔嘉欣?

而龔嘉欣就隔空回應唔想再捲入呢啲是非,唔想再俾機會人做新聞喎!究竟話緊邊個呀?好亂呀!而自稱入咗行之後冇拍過拖嘅坤哥就話同Erin一直只係同事加朋友嘅關係喎!Erin今日又突然再喺社交網站回應話沒有承認過任何臆想的愛情故事喎!吓?真相係點,真係只有佢哋三個先知啦!

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!