大整蠱

大整蠱︱李佳芯被江美儀玩到崩潰爆喊 樂易玲成幫兇

最新娛聞

廣告

《大整蠱》昨日(30/4)播出最後一集,壓軸被玩的主角正是視后李佳芯(Ali)。農夫搵埋林盛斌、江美儀、黎諾懿及高層樂易玲聯手整蠱Ali,最後李佳芯以為講錯嘢激嬲江美儀,崩潰爆喊收場!

文:東方新地 |圖:TVB截圖

大整蠱
《大整蠱》李佳芯被江美儀玩到崩潰爆喊。

《大整蠱》李佳芯壓軸被玩

《大整蠱》一連十集圓滿結束,昨日(30/4)播出最後一集,壓軸被玩的主角正是視后李佳芯(Ali)。農夫搵埋林盛斌阿bob、江美儀和黎諾懿假扮拍攝一個全新節目《Mean Talk》,為隆重其事,連高層樂易玲都在現場監督。新節目務求有爆炸效果,江美儀要Ali回答「行內遇過最委屈嘅事」及「最唔鍾意嘅節目/劇集」等一系列刁鑽問題,更逼Ali要「開名爆」。一向人緣甚好的Ali,知道如實作答一定得罪人,所以非常懊惱。

大整蠱
《大整蠱》農夫搵林盛斌阿bob、江美儀和黎諾懿整蠱視后李佳芯。

 

為隆重其事,連高層樂易玲都在場監場。
為隆重其事,連高層樂易玲都在場監督。
大整蠱
假扮拍攝一個全新節目《Mean Talk》。
大整蠱
李佳芯事前簽咗聲明,會坦白爆料。
大整蠱
開頭節目比較輕鬆。
大整蠱
之後江美儀逼Ali回答「行內遇過最委屈嘅事」及「最唔鍾意嘅節目/劇集」一系列刁鑽問題。
大整蠱
Ali開始緊張。
大整蠱
江美儀和監製覺得Ali答得太敷衍拒絕收貨。

樂易玲做幫兇

到要答「最唔想合作藝人」問題時,Ali雖然多次回答,但江美儀和監製覺得太敷衍仍拒絕收貨,連監場的樂易玲都出手,叫Ali去到後台,提醒要「放膽啲」,勸佢坦白回答,以免節目太悶。原本Ali想跟陸永答麥美恩,但之後惟有改說:「江美儀囉,成日都迫我。如果清談節目,我真係唔想見到你!」江美儀即時俾反應,扮委屈兼眼濕濕離場,嚇到Ali眼紅面紅,崩潰爆喊!最後江美儀回來揭開整蠱真相,Ali才大感愕然,搞到自己一頭亂髮,又反白眼傻笑非常可愛。之後Ali接受娛樂新聞台訪問時笑言:「江美儀真係好乞人憎,不擇手段!」

大整蠱
到要答「最唔想合作藝人」問題時,一向人緣甚好的Ali,知道如實作答一定得罪人,所以非常懊惱。
大整蠱
之後樂易玲出手,叫Ali去到後台。
大整蠱
樂易玲訓話,要求Ali「放膽啲」,勸她坦白回答,以免節目太悶。
大整蠱
被訓話後,原本Ali想跟陸永答麥美恩,但之後惟有改說:「江美儀囉,成日都迫我。如果清談節目,我真係唔想見到你!」
大整蠱
江美儀即時有反應,扮委屈兼眼濕濕。
大整蠱
江美儀直頭拂袖而去,嚇到Ali眼紅面紅,崩潰爆喊!
大整蠱
Ali好擔心對方。
大整蠱
原來江美儀暗中同樂易玲諗緊節目收尾。
大整蠱
最後江美儀回來揭開整蠱真相。
大整蠱
Ali大感愕然,搞到自己一頭亂髮。
大整蠱
Ali只好無奈傻笑非常可愛。
大整蠱
之後Ali接受娛樂新聞台訪問時笑言:「江美儀真係好乞人憎,不擇手段!」
大整蠱
江美儀在IG留言:「雖然你唔鍾意我,但我要讚你,你真係好純,好真,好聰明,對我哋嘅友誼又好珍惜!Ali,I am so sorry but l love you! 」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!