江若琳

天價官司纏身 江若琳冧掂「生煎皇」科水

最新娛聞

廣告

入行十周年的 江若琳 回流返香港,呢頭計劃出碟拍紀念寫真,嗰頭即自爆戀上前音樂組合Bliss成員Oscar (蕭潤邦) !愛得咁突然,就被指與前老闆林小明打足三年官司耗盡過百萬,眼見人稱「生煎皇」的Oscar搖身一變成飲食業才俊手揸七間食店,江若琳一於搲水泡,冧掂男友科水!最離奇係Oscar去年已買定鑽戒準備向拍拖多年的空姐女友求婚,不過突然殺出江若琳,難免被覺得有人暗撬生煎皇!不過Oscar日前對本刊記者強調江若琳並非第三者,樂意幫女友解財困。其實啱啱先開始冇耐,有幾愛呀?

江若琳 高調晒戀情

江若琳近月高調宣佈重返香港樂壇,還罕有地自爆戀情,與男友Oscar在IG齊齊開心分享:「找到愛我的人!」二人07年一同入行成為樂壇新人,十年來一直保持聯絡,突然認愛令身邊好友都非常愕然!

十年前江若琳與蕭潤邦同是樂壇新人,不時一齊出席公開活動,當年男方仍然係個窮小子,江若琳對男方完全睇唔上眼。

江若琳與前老闆林小明於14年因合約糾紛而對簿公堂,今年初江若琳表示每月要賺六位數字才夠生活費和律師費,雙方曾進行調解,有傳林小明一方要求一億天價作賠償。面對龐大的賠償金額,江若琳只好硬住頭皮打落去,今年10月底再繼續進行聆訊。

Oscar 歌手變「生煎皇」

至於Oscar,曾經係音樂組合Bliss成員,不過出道後發展平平,早年去上海拜師學做正宗生煎包,返港後與友人在旺角合資開店,生意愈做愈有。除生煎包店外,另外仲有中菜及西餐等,旗下已擁有七間食店,更表示計劃今年在港開多兩間。現時Oscar可謂愛情事業兩得意!

Oscar 接受本刊訪問

早前Oscar在其大埔生煎包新店接受本刊記者訪問,被問到點解今次高調公開拍拖,Oscar表示大家都咁大個,無謂再咁婉轉。兩人都已經相識十年,大家經歷相似,都走過谷底,將來亦會面對好多困難。又話唔好誤會佢哋要放閃或者公開用嚟消費宣傳!咁其實一齊咗幾耐?Oscar就話:「啱啱一齊囉!」

強調江若琳非第三者

另外有指Oscar去年年尾已經買定戒指向前女友求婚,咁唔通江若琳係第三者?Oscar即為現任女友平反:「呢個冇可能!」佢表示自己唔會理人點睇,總之兩人係好自然、好順利,其實每個人都有過去,最緊要都係自己開心。

Oscar 愛的宣言

提到江若琳與前公司的官司尚未完結,Oscar隨即發表愛的宣言,話無論對方遇到咩經濟上、定係任何困難都會撐佢:「兩個人一齊撐到盡,我冇底線,就係愛佢囉!」另外又稱:「大家互相扶持,有時我逗起吓佢,有時佢又逗吓我,咁幾好,一齊唔止為快樂,遇上困難大家都一齊先係長遠而實在。」Oscar愛得義無反顧,睇嚟江若琳真係找到對的人!

全文完