天文台

天文台肉麻語錄 網友:點解冇黃雨水浸?

最新娛聞

廣告

「大雨可以局部,但我愛你嘅全部」,邊個咁肉麻咁骨痺?之唔係天文台囉!日前天文台喺官方facebook專頁上傳8名「天氣家族」成員,仲發表一系列愛情語錄,貼文仲附上延伸閱讀連結,搞咁多嘢,都係想市民了解多啲氣象知識,不過有網友問點解冇黃雨水浸…

撰文:東方新地|圖片:fb天文台專頁截圖、電視截圖、劇照

天文台肉麻語錄

天文台喺Facebook專頁設計咗8位天氣家族成員,包括太陽小子、雲寶寶、清風姐姐、雨點BB、雷電仔仔、紫外妹妹、寵物霧及度天隊長,而每個成員都有自己嘅示愛語錄!

 

除了「雲寶寶」之外,還有「雷電仔仔」的「當你需要我嘅時候,未聽到聲,我已經會嚟到你身邊」,就提醒市民如果幾乎同時看到閃電並聽到雷聲,代表雷暴距離很近,要即時找安全地方暫避

「為咗你,我可以將我嘅脾氣由颶風降至暴風。」看罷金句後點擊延伸閱讀連結,就可看到十九世紀初沿用至今的「蒲福氏風級」係乜。

「雲寶寶」的一句「雲有十『屬』,但我只『屬』於你」,就雲原來可以被分成10個種類。

「度天隊長」擺出愛心手勢!

至於「太陽小子」的一句「如果係都要將呢份愛限制喺一個距離……我希望係超過太陽距離地球嘅一億五千萬公里」,就讓市民知道1.5億公里,又叫「一個天文單位」。

愛你一萬年

連周星馳喺《西遊記大結局之仙履奇緣》嘅對白:「曾經有至真嘅愛情擺喺我面前,我無珍惜,等無咗嘅時候,先至後悔莫及,塵世間最痛苦莫過於此。如果個天可以畀個機會我返轉頭嘅話,我會同個女仔講三個字:『我愛你』。如果係都要喺呢份愛加上一個期限,我希望係一萬年。」都玩埋,難怪有網友都讚天文台識玩social media,今次都夠貼地!

網友點睇?

雖然天文台久唔久就畀人插,話天氣預報唔多準、風球掛得早、掛得遲呀咁,不過今次嘅肉麻語錄帖文發表後都吸到三千多個讚好同心心,反應唔錯呀!有唔少人讚有趣,用了最簡單方法令人明白氣象知識,抵讚咁話。

不過都不乏網友問點解冇「黃雨水浸」……

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!