女星

女星神奇大變身 細數十大變形女神

最新娛聞

廣告

有唔少女星由出道到走紅樣貌都經歷幾番蛻變,顏值愈變愈高,分分鐘由豬扒變女神!今次大家就嚟睇吓有邊啲女星識得神奇大變身,一齊變變變!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫

女星愈變愈靚楊怡 變鬼婆鼻

楊怡出道時面圓鼻扁節翼闊,近年鼻頭變得愈來愈長,初初睇落似木偶,依家睇落整個鼻變得愈尖愈高,成個鬼婆鼻咁!對此楊怡否認:「我覺得整容冇所謂,但接受唔到要開刀整,太危險!」

Angelababy接受整形鑑定

Angelababy由入行至今,多年來都飽受整容傳聞嘅困擾,2015年佢喺北京接受整形鑑定,喺內地傳媒同公證員見證下,接受對面部嘅全面檢查及鑑定,證實額頭、下巴、雙眼皮、鼻樑、口腔以及嘴唇等地方冇做過手術。令困擾Baby多年嘅整容傳聞終於劃上句號!

徐子珊 跳舞變臉

子珊初出道樣貌及身形都脹卜卜,但走紅後為求耳目一新,四出打聽變靚良方,成功變走baby fat及面形尖晒。問到點解面尖晒連輪廓都唔同,子珊賴跳舞變臉:「我做運動囉,每星期跳三堂舞,每堂跳幾個鐘。」

吳雨霏 變間尺鼻

吳雨霏早前於訪問表示,初出道時被形容為於Cookies中最不起眼,但近年豬膽鼻離奇消失,變得高直,問到有否整容,Kary回應︰「以前不斷寫我個樣,真的想過整容。不過做人應該要有自信,所以後來無整。」

林志玲 蠟像美人

林志玲愈老反而樣子睇落愈年青,而且容貌變化比出道時相差得多,鼻樑更高更拱、鼻頭更尖細,眼眶擴大眼袋消失,高顴變平,V面更尖小,而且咪咪亦變大,惟美人面容硬軚,表情不多,只能展露機械式笑容,笑時眼角、嘴角被硬繃繃扯高,不露半條笑紋、眼紋、皺紋,蠟像美人完美有餘卻欠活色生香。對於愈變愈明顯,志玲氣定神閒解釋︰「每次都有人這樣說,只不過做完運動面容光亮了。」又說歡迎大家摸臉驗證。

傅穎 硬膠樣

餅碎傅穎比出道時鼻樑變得又高又直,面形明顯比之前尖長,幾乎認唔出佢。問佢點睇俾人話變臉,佢淡定說:「因為大家耐冇見我,你哋冇見過我冇化妝嘅樣啫!所謂人前特美,人後是鬼。(怕唔怕俾人話你整容?)冇所謂,都講咗十年有多。」說時表情繃緊,笑容亦好生硬,佢仲事先張揚話老咗唔介意打針除皺紋!

吳若希 賴化妝

被網友指「Pizza面」消失,而且鼻樑出事,更質疑打Botox,吳若希例牌否認整容,解釋係化妝技巧出錯惹誤會:「個妝濃咗,鼻影掃深色咗,望落去可能高啲。」

熊黛林 任講唔嬲

未紅時四方面、身形平平,走紅後變成V面及迫爆身形,而惹來整容傳聞,對此熊黛林說:「我唔會認真去睇呢啲新聞,報告印咗出嚟,只會令人有更多嘢講。」

周汶錡 扯火否認

由初入行扁鼻變高鼻,pizza面變瓜子面,輪廓近年愈變愈索,周汶錡對自己百變面容曾以「女大十八變」解話,可是五官多次惹來整容傳聞,一再被人揭瘡疤嘅周汶錡,由最初淡淡定回應,扯火說:「你話我有冇疤?有定冇?你講呀!」

何佩瑜 擺明是假

受整容傳聞困擾嘅何佩瑜(Jeana), 曾反手「發誓」 冇整容後,但事後又承認割雙眼皮和啪針瘦面,一於做埋整容代言人,實行賺到盡!由疑似假胸到擺明假波,當然要衝破不少心理關口,Jeana大方說:「講真我隆之前都已經俾人話,不如索性豁出去。我覺得自己嘅線條可以再完美啲,身材有爆炸性啲,隆大一cup係要全世界啲男男女女都望住我,想佢哋一手都揸唔晒!做得呢行都係想多啲人留意,我覺得自己做到。」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!