姚嘉妮

姚嘉妮唔恨嫁入豪門 愛林祖輝低調又穩重

最新娛聞

廣告

大熱無綫劇《BB來了》就快大結局,劇中飾演MK妹陪月員許朗的姚嘉妮備受關注,觀眾都大讚40歲的嘉妮依然好青春!劇中嘉妮的過去不堪回首,而現實中嘉妮有個幸福美滿的家庭,有愛護自己的老公林祖輝及一子一女,究竟佢最欣賞老公邊一方面呢?

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、Facebook、劇照

|姚嘉妮演長腿MK妹

大熱無綫劇《BB來了》中,講述盧苑茵為Ali請來姚嘉妮飾演的陪月員,點知呢位陪月員一出場,大家都睇到O晒嘴…

啡金長髮、魚網上衣、熱褲、拖鞋…

家中男人叫好

請個咁索的陪月員擺明係玩嘢啦?家中兩位男人對眼即時發晒光,羅樂林同黎諾懿一唱一和,激死兩個老婆!

|40歲演MK妹冇違和感

過多幾日(8月10日)就40歲的姚嘉妮,今次喺《BB來了》飾演過氣MK妹陪月員朗朗,性格開朗跳脫、外形窈窕亮麗,一身青春打扮完全冇違和感,令人留下深刻形象!

|姚嘉妮愛林祖輝低調穩重

劇中姚嘉妮的過去不堪回首,而現實中嘉妮有個幸福美滿的家庭,有愛護自己的老公林祖輝及一子一女,林祖輝呢個字近日更因黃子華再次被關注!回到那些年,嘉妮19歲時參加亞洲小姐並獲得季軍,美貌與身材並重,不過佢並唔係一心嫁入豪門,反而選擇了當時同為亞視藝人的林祖輝!

嘉妮接受傳媒訪問時,表示當時喜歡作風相對低調、給人感覺穩重成熟的林祖輝,當時林祖輝三十出頭,比嘉妮年長十幾年,當然能夠俾到呢位小妹妹莫大安全感!

2006年拉埋天窗

姚嘉妮被林祖輝的成熟穩重吸引,而林祖輝據稱當年喺太太選亞姐時已對其一見鍾情,之後力追伊人。嘉妮又大讚老公為人忠直,唔會去呃人,又唔少關係好長久的朋友,就好似黃子華咁。兩人拍拖七年後,於2006年拉埋天窗。

姚嘉妮擁長洲人樂天個性

劇中姚嘉妮飾演的許朗大情大性、直腸直肚,不時以笑遮掩傷心的過去,嘉妮表示現實中的自己都一樣,即使遇到煩惱,都應該嘻嘻哈哈去面對!嘉妮原來年少時住在長洲,當時佢隨便著對拖鞋就出街,周末就瞓喺沙灘上,令從小到大都不重視物質生活,明白到金錢係唔可以買到快樂。

|黃子華視林祖輝為恩人

林祖輝演藝路上沒有大紅大紫,但算是個高學歷一族,佢中學就讀傳統名校九龍華仁書院,畢業於香港大學文學院,主修經濟及哲學,難怪與同樣哲學系出身的黃子華如此投契!子華喺今次《金盆𠺘口》中,表示當年自己第一次開棟篤笑時,因擔心銷情慘淡而到處貼街招宣傳,當年幸得祖輝仗義幫忙,期間講到哽咽。子華完騷後一入後台,就見到對方原來嚟咗捧場,子華激動到挨喺祖輝肩膀爆喊!

有報道更指出當年係祖輝幫子華去紅館攞表,申請文化中心個場地,佢哋又一齊度棟篤笑個名,而在2003年,子華公演《無炭用》時撞正「沙士」,祖輝仲幫手喺門外派口罩畀觀眾入場,真係好兄弟!

子華同祖輝相識逾30年,1988年二人在商台有份主持節目「咪前7先鋒」,大家認得子華嗎?!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!