姜皓文 女

【鐵探】好戲唔怕劇透 姜皓文:Bingo今晚大結局!

最新娛聞

廣告

TVB重頭劇《鐵探》本周五大結局,進入尾聲高潮,劇情愈來愈緊張,飾演Bingo的黑仔姜皓文好勤力,身在馬來西亞檳城度假都不忘為主演嘅劇集宣傳,除咗喺IG透露與Madam Man終於有個了斷,又拍咗一條短片自爆「Bingo今晚大結局」,黑仔揚言好戲不怕劇透,點解?聽吓佢點講啦!

 

撰文:東方新地 圖片:電視截圖、Rolling Stars Workshop

姜皓文:Bingo今晚大結局

黑仔在社交平台貼上其黑白劇照,留言:「今晚⋯Bingo 與萬晞華終於有個了斷⋯⋯『用所有人都覺得錯的方法,去做自己覺得對的事,這樣的人會有什麼下場呢⋯⋯』 #我係兵定賊你分到咩 #PC38451 #卧底 #Bingo #鐵探 #結局篇 #游秉高」。

好戲可以重覆再睇

此外大馬度假的姜皓文自拍短片放上交社平台,他說:「今晩是我Bingo的大結局喇,大家會不會留在電視禨旁邊睇Bingo的下場?」黑仔又話《鐵探》一早被劇透,但覺得故事吸引無懼劇透:「其實我覺得一部好戲、好的劇集,不會怕劇透,甚至乎覺得可以重覆睇好多次,如果個結局是好,大家都會想睇多次。今次給我好大的滿足感,我自己很久耐沒演電視劇,遇到一個咁好的角色,真是好幸運!」黑仔又提到有人問佢Bingo會否開拍《鐵探》續集、外傳甚至電影版,佢就咁講:「Bingo帶給我好多回憶,不過這全部都是未知之數,但無論如何好多謝大家,希望將來可以再在螢光幕同大家見面!」

黑仔對《鐵探》劇透現身說法:

劇透慎入!Bingo爆殺死洪永城終極真兇

今晚播出一集就講到Bingo臨死前大爆殺死Madam Man大仔邱Sir(洪永城飾)嘅終極真兇姜皓文!故事講到Madam Man親自從醫院押送Bingo返拘押所,想利用Bingo引出營長,期間Bingo決定將Madam Man嘅秘密話俾在場嘅伍Sir(陳志健飾)知!

原來Madam Man大仔邱Sir(洪永城飾)三年前去拯救快活谷時,Bingo同樣喺現場並曾希望營救邱Sir,點知卻遭Madam Man阻止!換言之,真正殺死邱Sir嘅人反而係自己親生媽媽!

當Bingo講出所有事實真相後,Madam Man更即命狙擊手開槍殺死Bingo,而Madam Man忠僕伍Sir得知真相後亦不惜捨身幫Bingo擋槍!可惜,最終都未能救對方一命….