黎諾懿

孖囝囝出騷搵錢 黎諾懿教香香造人秘技

最新娛聞

廣告

黎諾懿與岑麗香前晚出席迎新春揭幕禮,黎諾懿首次帶埋囝囝「小春雞」黎峰睿齊齊亮相,有子萬事足嘅諾懿更即席向香香傳授生仔秘技㖭!

撰文:東方新地
圖片:東方新地

囝囝賺錢老竇享福

對於兩父子首次拍住上工作,黎諾懿表示非常開心,既可以一起賺錢,又可以當親子活動,一舉兩得!說到兒了子比他厲害,年紀輕輕就已經可以出來賺錢,諾懿話唔介意囝囝出席公開活動,但拍電視劇就免問:「佢賺錢叻過我細個,遲啲養埋爸爸,咁爸爸就可以全職照顧佢。出席活動、拍廣告都冇所謂,不過拍劇就唔好,因為太辛苦,依家流感咁犀利,錄影廠又多菌,如果佢病咗我老婆會殺咗我。」諾懿揚言希望明年追番個豬女,實行湊個「好」字後老婆就可以封肚收工。

 

生仔揀朝早

至於一直努力造人嘅岑麗香見到可愛嘅「小春雞」,都忍唔住要逗對方玩,香香話唔希望為生B令自己有太大壓力:「講太多以為我有咗,唔講又以為我唔想生,生或者唔生最好就係冇壓力,順其自然。」身旁嘅黎諾懿仲即席向香香傳授生仔秘技:「生仔就揀朝早做,因為兩個都係最精神、最活躍嘅時候,生女就要夜晚做。」不過香香就話生仔還是生女都唔到佢揀,總之一切順應天命:「仔女都冇所謂,今時今日男女都一樣。」

 

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!