孫慧雪

孫慧雪與囝囝神同步 二人賣萌表情一致

最新娛聞

廣告

藝人孫慧雪不時都會帶同近一歲的囝囝Riley四圍去,近日一家人就去咗外遊,仲去咗當地主題樂園玩。孫慧雪就上載分享佢同Riley遊玩嘅合照,而重點就落咗喺佢兩母子表情竟然可以神同步!不少網友仲話佢哋係最佳拍擋!

撰文:東方新地|圖片:Instagram-孫慧雪

孫慧雪與囝囝表情神同步

最近,孫慧雪帶同可愛囝囝Riley一齊去樂園玩。雪雪為Riley精心準備一套模仿《壞蛋獎門人》裏面「Minions」嘅制服俾囝囝穿著,相當趣致。兩母子影相留念時,仲表現出神同步,幾款表情同動作都一模一樣!

就連雪雪都忍唔住要留言話:「我發現咗BB嘅天賦才能係佢嘅模仿能力,我做咩佢就會跟住做,第一張,我叫佢一齊扮cute呀~佢即係(刻)做!第二、三張變臉前後無(冇)2秒!仲扮埋我單眼,之後同影加映,佢收到電話:『喂!喂!我講電話,你等等先!』都係扮緊我!我真係唔可以亂來😅 #Riley真係好鍾意媽媽」

Riley認真西利,每個表情都可以學足媽咪,咁有學習天份,第日大個一定都係個醒目仔!

就連眼仔碌碌咁望鏡頭都同媽咪勁似樣!

雪雪仲分享咗自己餵啊仔食嘢嘅片上網,見Riley食得津津有味,每食一次都點哂頭表示好好食,認真可愛!

孫慧雪公開紮肚減肥法

近日,孫慧雪決心修身,嘗試以產後紮肚減肥法,一改生完B後嘅微胖身型,並於個人社交網po出多張自拍照,見佢著上非常貼身嘅紮肚帶,紮到連腰位都出番嚟。

曾因產後紮肚發生意外

孫慧雪更留言指自己之前都試過產後紮肚,卻因為過程中發生意外而停止:「我之前生咗3個月時紮過,但可能個人體質問題,或者子宮傷口太大(因為我係剖腹產兼生大碼B),所以產後三個月紮到第3日,就子宮出血,於是無再紮!」,聽到都驚驚。

佢更表示,希望呢個紮肚減肥法可以有助佢紮返細個骨架,更笑指可能因為第一日紮,所以有㧜牙嘅感覺。

而今日係佢第二日紮肚,孫慧雪就喺網上發文透露:「今日幫我再紮緊啲,幫我紥埋胸骨,你哋睇下,著咗條褲上去,都唔擁腫,因為堅緊!!」,真係隔住個mon都感覺到有幾緊!

佢仲話:「今日落咁大雨都照去,即刻覺得自己有為減肥付出!大大減低咗平時貪吃嘅罪咎感。」,照咁睇,佢今次真係好有決心堅持要成功瘦身。

上年宣布懷孕

上年二月,阿雪正式宣布懷孕,而預產期則為八月中。陀B期間阿雪不時喺社交網站分享其懷孕歷程,見到佢個肚一日比一日大,誇張到有成43吋腰,一度令人懷疑係咪佗雙胞胎!

懷孕時的女人最美

所謂懷孕時的女人最美,所以阿雪都拍攝了一輯以花為主題的孕照留念,相片由好友兼名設計師Lilian Kan(簡幗儀) 操刀!阿雪本身就好鍾意花,所以對呢輯寫真十分滿意。即使孕照要性感露肚,老公都冇詐型!

誕8磅10囝囝

剛剛阿雪就喺FB上載與B仔Riley的合照,見到身在產房的阿雪媽媽精神不俗,雙手緊抱着張大開口喊的囝囝,而另外兩張相就係B仔的獨照,面圓圓非常可愛!

B仔好大食

據知,由於B仔體形太大,所以阿雪最後聽從醫生建議改為開刀。另外,佢曾透露B仔同爸爸餅印一樣,身長頭大,而且仲好大食,要成日餵佢搞到冇覺好瞓!

話咁快,佢個囝囝都就嚟一歲大,唔知佢哋兩公婆會點同囝囝Riley慶祝一歲生日呢?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!