宋熙年 陳智燊孖好友聚舊

宋熙年 陳智燊孖好友聚舊

最新娛聞

廣告

 

宋熙年早前同男友陳智燊到大排檔影婚照宣布年底結婚擺酒,而日前熙年於活動上自爆:「婚禮籌備得如火如荼,但婚期未定實,我諗係12月,但怕同啲活動撞期,為免有啲同事朋友嚟唔到,所以仲諗緊,但好多地方都好好,話會盡量配合我哋。」

可能咁樣,最近宋熙年同陳智燊四出搵好友聚舊,包括姚子羚、龔嘉欣及高海寧等,除了傾偈之外,相信亦跟眾好友度期,以便落實姊妹兄弟團及婚禮日期,好讓能跟好友歡度人生重要時刻!

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!