宣布生猴B 關心妍同老公感動到喊

宣布生猴B 關心妍同老公感動到喊

最新娛聞

廣告

關心妍今日於微博宣布生猴B,咁開心梗係同老公自拍跟大家些牙:「很想很想和大家分享這份喜悅。感謝主! 新一年,家裏多了一位小成員呢!」

關心妍表示已佗B三個半月,但因怕BB小器,連屋企人都冇講,到依家BB健康穩定後先講:「費事屋企人失望,得知喜訊,老爺奶奶媽咪都開心得好緊要,我同老公都喊。」佢又直言懷孕兩個月時最辛苦:「食唔到嘢,不停嘔又暈,最弊接晒所有工作要開工,又唔可以話畀人知點解唔做,一日病咗就得啫,但唔可以話病成個月,公司又唔明,同事以為我腸胃炎,捱咗嗰個月好好多。」

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!