陳婉衡

專歎大隻仔 陳婉衡 孖彭于晏替身睇樓

最新娛聞

廣告

擁有36E、24、34葫蘆身形、加拿大土生土長鬼妹仔性格,無綫咪神陳婉衡收兵易過借火是常識吧!不過一個月之內與舊愛斬纜、向新歡邁進又真係快刀斬亂麻進展神速!

4月才發表信錯舊愛言論、疑似與同居男友黃毅進各行各路,5月陳婉衡已經極速搬入新屋,整個睇樓、上樓過程已經由新歡羅浩銘陪伴左右。前度現任一樣手瓜起𦟌同屬大隻系猛男,原來轉畫快,唔代表口味變!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、陳婉衡FB

陳婉衡 極速斬纜搬新居

身材惹火、性格又外向,28歲無綫新咪神陳婉衡入行以來去到邊都有兵追隨,去年中被傳媒拍到與無綫奀星黃毅進翹住手拍拖睇戲再齊齊返香港仔愛巢,疑似被私有化共賦同居。可惜呢段戀情撻得快散得更快,4月陳婉衡以火熱紅色比基尼照配上一段有火文字,表示「你不值得,我不會為你哭,謝謝你讓我上了一課,信錯你係我錯」疑似揭穿真面目一腳踢開舊愛,雖然接受訪問時表示冇拖拍dry到裂,卻被本刊發現陳婉衡已經著手睇樓搬新竇,身邊還有新兵彭于晏替身頂上。

齊返香閨

踢走奀星舊愛日前陳婉衡現身銅鑼灣,駐足地產店外研究區內租盤,全程有大隻新仔陪伴左右提供意見兼護駕。睇真啲,新仔原來係拍《心理追兇》上位、古天樂旗下的動作演員羅浩銘,自細習武、又同陳婉衡一樣愛健身,所以胸肌臂圍相當發達,護花睇樓絕對稱職。

二人在世貿附近地產店外指指點點有傾有講,鎖定約二至三萬面積四百多呎租盤,睇啱就雙雙踏入店內約埋經紀齊齊睇盤。雖然不似上次與黃毅進去街手拖手,不過睇完樓,羅浩銘陪埋陳婉衡睇內衣、買外賣、再一齊坐小巴返陳婉衡香港仔寓所,二人親密關係不言而喻。

4月鬧爆前度

去年中被拍到與黃毅進翹手行街疑似同居,不到一年,陳婉衡在社交網絡發文又po相,用英文鬧爆前度:「我不會為你喊,你唔值得⋯⋯謝謝你讓我上了一課,信你係我錯,你冇錯!」

5月即搬新竇

鬼妹仔果然不會拖泥帶水,鬧完舊愛未夠一個月,陳婉衡已經在面書表示搬完新屋、可以回歸健身房。

唔止Body勁

今年34歲的羅浩銘,15歲開始練拳擊、20歲已經係加拿大省級跆拳道三連冠、24歲入行已經拍攝多套動作片擔任動作演員。在電影《激戰》做彭于晏替身,唔好睇佢由細到大四肢發達,其實羅浩銘仲係名校西門菲莎大學犯罪學畢業生,頭腦一樣咁發達!

陳婉衡未忘鋼管舞 擘髀兼倒奶零難度

有咪神之稱的陳婉衡擁有驕人36E野火身材就不在話下,而她不時會於個人社交網上載索爆靚相任人睇。近日,她就上載一段短片大跳鋼管舞 ,片中見佢著住件吊帶露腰衫不停在鋼管上下轉,不時擘髀兼「倒奶」。

陳婉衡仲留言表示:「已經超過年幾冇掂過條鋼管,好彩都未忘記晒~」

喜愛做運動

事實上,平時陳婉衡好鐘意做運動,一有時間就會走去健身室操弗自己個body,所以佢為了擁有美好身形背後都下了不少功夫。

陳婉衡 簡淑兒 著四層和服

陳婉衡同簡淑兒兩個好姊妹今次同遊日本,原來係一次慶生之旅,陳婉衡生日係上月尾,而簡淑兒就係下月中,陳婉衡話時間啱啱好:「去之前已經好期待,好想同佢一齊著和服影相,今次終於做到!」

陳婉衡又指兩人約定每年都要一齊去一次旅行:「我哋想之後去唔同國家著住當地嘅民族服裝影相,好似一個紀念咁,或者下次可以去韓國著韓服!」

簡淑兒同陳婉衡去到京都著名景點千本鳥居留影,兩個日本娃娃亦成遊客眼中嘅景點,畀人爭住求合照!

雖然獲網民大讚靚女同Kawaii,但陳婉衡就狂呻著和服好熱:「我最怕熱,件和服總共有四層,其實好熱,而且修腰又束到好實,個胃有啲頂住,所以都食唔到太多嘢!」

束腰晒身材

陳婉衡仲爆兩人前兩日去埋大阪旅遊,好彩當時落住雨冇咁熱。

真係好有仙氣!個束腰仲令到陳婉衡身材好玲瓏浮凸㖭!