譚凱琪

小室哲哉弟子 拍劇博到盡《不懂撒嬌》 譚凱琪

最新娛聞

廣告

無綫劇《不懂撒嬌的女人》日前播出大結局,個Ending唔係人人接受到,小編反而想提提35歲的譚凱琪 (Zoie)! 劇中Zoie與張達倫飾演的Annie及Oscar,係唐詩詠王浩信外另一對受觀眾歡迎的熒幕情侶,當中兩人的咀戲同床戲超「激」,令觀眾面紅耳赤!其實Zoie早年以歌手身分出道,為日本音樂家小室哲哉的弟子之一,不過反而拍劇先令佢彈出!

咀戲床戲激情十分譚凱琪 白滑玉背誘人

Zoie在《不懂撒嬌》中飾演失婚OL Annie, 育有一個兒子「蝦米仔」,幾經辛苦等到上位做總經理,但就要忍痛放棄兒子的撫養權。 幸好有張達倫飾演的Oscar開解佢,劇集後段,張達倫對兩母子的溫柔成功令Zoie感到被愛,深受感動,於是兩人情不自禁,於海旁熱吻,咀咀咀!

鏡頭一轉,只見兩人剝光豬瞓喺床度,關係進展得十分快!張達倫情深望住Zoie,而呢個moment,觀眾都十分情深…..望住Zoie的玉背 !又白又滑,十分誘惑!再一次證明唔識得撒嬌唔緊要,性感一樣好煞食!

性感形象深入民心 《致命復活》、《EU》索爆

Zoie都唔係第一次於劇集展示性感一面,喺《致命復活》同《EU超時任務》中同樣引起觀眾回響!先講《致命復活》,Zoie有查案的戲份,換上比堅尼泳衣大騷fit爆身材曬太陽,你以爲已經好噴血?接下來佢被死對頭何雁詩將其比堅尼上衣個扣解開咗,剛剛瞓醒的Zoie懵然不知,坐起身伸個懶腰,咩都俾人睇晒,秀出白滑玉背!

正到戴耀明「動L」

而《EU超時任務》中,飾演記者水晶梨的Zoie為咗查案深入虎穴,換上一身性感黑色短裙色誘戴耀明,中晒美人計的戴耀明即被迷得一陣陣。之後Zoie坐佢隔離時,佢直頭進入忘我狀態!有眼利網民發現戴耀明下體離奇激凸,成條褲撐到勁高,連「小耀明」都交足戲!戴耀明就急急澄清只係條褲摺咗,大家又信唔信呢?

出道逾17年 譚凱琪 大起底

今年35歲的Zoie早於2000年以歌手身份出道,出道至今已17年。日本著名音樂家小室哲哉當年在香港收過六位徒弟,其中較為人認知有陳敏之及葉佩雯,但其實Zoie都係小室弟子之一,當時只有18歲的Zoie更曾在日本推出兩張專輯︰《ガラパゴスのJULIET》、《Rojam Twinstars Ultimate Party Music》。

Zoie亦在香港出過一張名為《全力愛》的唱片,不過銷量未如理想,後來其曝光率愈來愈少。於是在2007年轉投有線,漸漸放下歌手身份,主持過唔少綜藝節目,並在2013年正式轉投無綫

Zoie曾在2008年參演青春電影《愛鬥大》,仲同「白花油王子」顏福偉有對手戲,不過電影口碑認真一般,相信都冇咩人記得。

相信劇集出街前,大家都估到Zoie同「嚴謹」張達倫會有咁厲害的火花!

着泳衣的Zoie最近已經好難見得到,值得欣賞欣賞!

睇番Zoie小時候的相片,發覺佢真係冇乜點變!大眼睛同微厚嘴唇細個時已經好突出,可以肯定係純天然!其實Zoie keep得咁好,就算依家再叫佢扮學生妹都一樣冇問題!希望將來有更多機會睇到佢演出!

 

 

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!