岩布仙尼

岩布仙尼happy birthday 佢從沒有忘記當年亞視…

最新娛聞

廣告

有啲事,真係唔係想忘記,你就忘記到。14年了,岩布仙尼(Massimo Ambrosini)並沒有忘記,沒有忘記當晚自己喺亞視台慶晚宴上自己唱生日歌俾自己,佢沒有忘記香港!

撰文:東方新地|圖片:Facebook、Youtube截圖

岩布仙尼 happy birthday

5月29日係岩布仙尼41歲生日,佢喺社交網站上載一張跟一對仔女的合照,一家慶生好溫馨,並感謝球迷對佢的生日祝福。其他地方的朋友望落可能冇咩反應,但香港人見到佢個hastag「#happybirthdaytome」,腦海即時浮現2004年那一幕!岩布仙尼原來無忘記香港、無忘記當晚!

happy birthday to me…

回到14年前的5月29日,亞視台慶晚宴,邀請了正訪港的意甲球隊AC米蘭作嘉賓,主持朱慧珊邀請與亞視同日生日的岩布仙尼唱生日歌,於是岩布仙尼無奈哼出「happy birthday to me…」,身邊啲隊友都不禁面有難色。事後片段在網上瘋傳,年年都有人提起,真係睇到… 尷尬癌發作。

珊姐有話兒

「岩布仙尼事件」始作俑者朱慧珊,回覆傳媒時表示好高興,岩布仙尼仲記得大家當晚一齊唱生日歌,仲記得亞視。珊姐仲話可以向公司提議一下,睇吓有冇機會再邀請岩布仙尼上亞視…

經典重溫少不了:

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
亞視生日