張學友

張學友台北個唱尾場 邱淑貞偉仔嘉玲周杰倫現身撐

最新娛聞

廣告

歌神張學友4月29日晚喺台北小巨蛋舉行最後一場演唱會,好友梁家輝、劉嘉玲、梁朝偉、曾志偉、邱淑貞、梁家輝、上山詩鈉及杜德偉等都化身小fans,專程飛到台灣為學友捧場,陣容超豪華,連有份捧場嘅周杰倫都好羨慕咁話:「希望我以後也有這樣的朋友」!

撰文:東方新地|圖片:網上圖片

張學友 同偉仔熱情抱抱

張學友喺台北舉行嘅《A Classic Tour》世界巡演演唱會尾場引來眾多好友捧場,而學友完騷後亦好識做,專程跑到包廂同大家合照吹水,仲向梁朝偉送上親密嘅抱抱!

當然唔少得學友同偉仔、嘉玲嘅合照啦!

喺演唱會上偉仔同嘉玲聽歌都聽得好投入,一路笑住一路輕輕揮動螢光棒。

梁家輝同杜德偉都聽得勁high,梁家輝仲high到舉起晒兩隻手㖭!

帶老婆昆凌一同到場嘅周杰倫感性留言:「學友哥的一幫老朋友從香港特別過來支持,這種感覺真棒,希望我以後也有這樣的朋友,今天到了『祝福』這首歌的時候,我終於懂了平常歌迷的感覺,原來聽到老歌的感覺,真好,謝謝學友哥,給我們一場這麼棒的演唱會。」

曾被嘉玲讚似後生版偉仔嘅吳肇軒,亦有同偉仔、梁家輝合照。