張慧儀

張慧儀性感現身代言廣告首映 51歲成功回春想搵另一半

最新娛聞

廣告

張慧儀是90年代的性感女神,51歲的她依然風韻猶存,早前更成為逆轉肌齡產品代言人,拍了一輯電視廣告,在廣告首映禮中,張慧儀令人眼前一亮,身形回復當年勇,完全睇唔出已經年過半百。

張慧儀 張慧儀以代言人身份出席首映禮。
張慧儀以代言人身份出席首映禮。(圖片來源:大會提供)

張慧儀回復當年勇

張慧儀早前成為逆轉肌齡產品代言人,使用產品後成功「減慢皮膚老化」、「改變皮膚鬆弛」及「撫平歲月留紋」,無論樣貌或身形都回復當年勇,她更為品牌拍攝電視廣告,為隆重其事舉行首映禮見證時刻,張慧儀以一襲鮮橙色連身裙現身,非常搶Fo。

張慧儀 身穿鮮橙色連身裙的張慧儀,非常搶眼。
身穿鮮橙色連身裙的張慧儀,非常搶眼。(圖片來源:大會提供)

張慧儀囝囝叮囑要做足「安全措施」

久未露面的張慧儀坦言,要囝囝「批准」方可出席活動,更被對方叮囑要做足「安全措施」:「佢唔係怕我太性感,佢係怕人多易病,叫我唔好除口罩、勤洗手!可能我有事就會傳染畀佢,搞到佢都冇得返學,見佢咁有上進心,做亞媽都好安慰嘅。」

張慧儀 張慧儀出席廣告首映禮,親身講解產品的功效。
張慧儀出席廣告首映禮,親身講解產品的功效。(圖片來源:大會提供)
張慧儀 張慧儀接受在場記者訪問。
張慧儀接受在場記者訪問。(圖片來源:大會提供)

張慧儀望返大馬工作兼探親

除了擔任品牌代言人外,張慧儀近日更重投劇組,她表示感到興奮:「其實我一直都有拍嘢嘅,只係受到疫情影響,少咗好多外地拍攝嘅機會,之前要隔離十幾日,咁都會心掛掛個仔,唔敢走太遠。依家隔離日數都少咗,咁我就開始接洽啲電影,最好返大馬拍攝,咁我就可以順便探吓屋企人,因為太耐未見過佢地。」張慧儀拒絕透露今次做代言人的酬勞,仲笑言「回春」無價:「咁睇落後生啲都好啊,大把角色畀我發揮!(『回春』後想搵番個伴?)唔敢諗呢啲嘢啦,一切隨緣啦,總之依家靚咗春風滿面啦!」張慧儀過去曾分享她對愛情的睇法, 曾被前未婚夫家暴的她,笑指養子張晃維(Hanson)就是她的真愛,甚至願意為對方單身一輩子。

張慧儀 張慧儀開口埋口都提住囝囝Hanson。
張慧儀開口埋口都提住囝囝Hanson。(圖片來源:大會提供)

張慧儀經歷家暴傷痛願為養子拒嫁

張慧儀自93年代表大馬選華姐入行,之後在電視台備受力捧。張慧儀早年入行曾與林偉、盧慶輝拍過拖,都因為男方花心怒斬情絲,02年戀上拉丁舞王霍紹裘(見圖),更一度訂婚,卻慘被未婚夫毒打令婚事告吹,她憶述:「 當年好天真地以為我哋會結婚,點知喺宣布消息後,先發現對方唔係一個可以寄託終生嘅人。我哋雙方都有為呢件事討論,但過程中繼而變成辯論,繼而再演變成動武、家暴。」

張慧儀笑指她與節目五位主持人莊韻澄(Xenia)、張惠雅(Regen)、張蔓姿 (Gigi) 、張蔓莎 (Sabrina)及蔡寶欣 (Pony) 的姓氏英文字都是 「C」 字頭,可以組成一個全新 「6C」 組合。
張慧儀笑指她與節目五位主持人莊韻澄(Xenia)、張惠雅(Regen)、張蔓姿 (Gigi) 、張蔓莎 (Sabrina)及蔡寶欣 (Pony) 的姓氏英文字都是 「C」 字頭,可以組成一個全新 「6C」 組合。(圖片來源:東方新地資料庫)
張慧儀認為真愛不應局限於男女之間,是可以超越血緣和國籍等界限,就如同自己與養子的關係一樣。
張慧儀認為真愛不應局限於男女之間,是可以超越血緣和國籍等界限,就如同自己與養子的關係一樣。(圖片來源:東方新地資料庫)
張慧儀自93年代表大馬選華姐入行,之後在電視台備受力捧,闖影圈後亦有不少性感代表作,近年她由內地回流香港,先後拍過多部無綫和ViuTV 劇集。
張慧儀自93年代表大馬選華姐入行,之後在電視台備受力捧,闖影圈後亦有不少性感代表作,近年她由內地回流香港,先後拍過多部無綫和ViuTV 劇集。(圖片來源:東方新地資料庫)
張慧儀早年入行曾與林偉、盧慶輝拍過拖,都因為男方花心怒斬情絲,02年戀上拉丁舞王霍紹裘,更一度訂婚,卻慘被未婚夫毒打令婚事告吹,她憶述:「 當年好天真地以為我哋會結婚,點知喺宣布消息後,先發現對方唔係一個可以寄託終生嘅人。我哋雙方都有為呢件事討論,但過程中繼而變成辯論,繼而再演變成動武、家暴。」
張慧儀早年入行曾與林偉、盧慶輝拍過拖,都因為男方花心怒斬情絲,02年戀上拉丁舞王霍紹裘,更一度訂婚,卻慘被未婚夫毒打令婚事告吹,她憶述:「 當年好天真地以為我哋會結婚,點知喺宣布消息後,先發現對方唔係一個可以寄託終生嘅人。我哋雙方都有為呢件事討論,但過程中繼而變成辯論,繼而再演變成動武、家暴。」(圖片來源:東方新地資料庫)
前年宣傳無綫劇《宮心計2深宮計》時,張慧儀亦有帶住養子Hanson在身邊,她直言不覺得養子是她愛情上的一個阻礙,反而能為她過濾不合適的對象,她說:「如果嗰個對象係會令我同Hanson嘅關係會變得生疏或者尷尬,成個家庭氣氛變得好差嘅話,我會寧願選擇單身。」
之前宣傳無綫劇《宮心計2深宮計》時,張慧儀亦有帶住養子Hanson在身邊,她直言不覺得養子是她愛情上的一個阻礙,反而能為她過濾不合適的對象,她說:「如果嗰個對象係會令我同Hanson嘅關係會變得生疏或者尷尬,成個家庭氣氛變得好差嘅話,我會寧願選擇單身。」(圖片來源:微博@張慧儀)

本冇心領養孤兒 但一聲「媽媽」轉變心意決定收養

張慧儀曾於無綫節目《日日媽媽聲》憶述當年自己領養患有先天心臟病孤兒Hanson嘅經歷。佢坦言稱自己一開始係冇計劃收養孤兒嘅打算。直到2007年佢去探訪孤兒院過程,突然聽到有人叫佢一聲「媽媽」,觸動到佢。所以,張慧儀決定收養呢個叫佢做「媽媽」嘅細路—Hanson。

張慧儀 《超級劇集守護神》劇照
《超級劇集守護神》劇照。(圖片來源:東方新地資料庫)

性感形象成為領養孤兒時嘅阻礙

張慧儀指自己當時「母性大發」,向院長提出想帶小朋友回家,卻遭反對,因受幕前「性感女星」形象影響,令人質疑她是否能勝任媽媽。

張慧儀 本冇心領養孤兒 但一聲「媽媽」轉變心意決定收養
張慧儀指自己當時「母性大發」,向院長提出想帶小朋友回家,卻遭反對。(圖片來源:無綫影片截圖)

為了想孤兒院院方證明自己並非三分鐘熱度,張慧儀隨後大半個月每日都去孤兒院服務。定時定候喺朝早8時去到孤兒院,希望可以更好咁照顧Hanson。張慧儀既為Hanson煮飯,又幫Hanson洗澡。

張慧儀 本冇心領養孤兒 但一聲「媽媽」轉變心意決定收養
最終,張慧儀持續貼心嘅照顧被院長看在眼內,成功打動院長畀佢領養Hanson。(圖片來源:無綫影片截圖)

Hanson 自小體弱 曾動兩次大手術

Hanson患有先天性心臟病,曾動兩次大手術;第一次手術後就昏迷了8個星期。雖然Hanson成功存活,但長期間嘅昏迷讓Hanson留有後遺症,大大影響佢日後說話能力同平衡感。

張慧儀 本冇心領養孤兒 但一聲「媽媽」轉變心意決定收養
Hanson患有先天性心臟病,曾動兩次大手術。(圖片來源:無綫影片截圖)

Hanson剛被領養回張慧儀屋企時仲為可以流暢說話,但Hanson最叻嘅就係叫一聲「媽媽」。但張慧儀認為就係呢句話,這改變兩人嘅人生。

張慧儀 本冇心領養孤兒 但一聲「媽媽」轉變心意決定收養
Hanson剛被領養回張慧儀屋企時仲為可以流暢說話,但Hanson最叻嘅就係叫一聲「媽媽」。(圖片來源:無綫影片截圖)

張慧儀幫助養子Hanson慢慢練習講話。Hanson由只能講單字,到現在能流暢對答,可見張慧儀對Hanson落足心機。張慧儀仲強調自己嘅養子Hanson唔需要同任何人比較!只要佢有進步,自己就好開心!

張慧儀 本冇心領養孤兒 但一聲「媽媽」轉變心意決定收養
Hanson由只能講單字,到宜家能流暢對答。(圖片來源:無綫影片截圖)

2018年再次進行手術 昏迷3日後認不出媽媽

於2018年,Hanson第二次大手術後昏迷咗3日。醒來之後,張慧儀指Hanson曾一度認唔出自己。

張慧儀 本冇心領養孤兒 但一聲「媽媽」轉變心意決定收養
Hanson第二次大手術後昏迷咗3日。(圖片來源:無綫影片截圖)

呢個變化令張慧儀難過落淚,她更啜泣稱:「只要他好起來我甚麼都願意」。萬幸嘅喺Hanson再一次頑強地戰勝病魔,恢復健康。

張慧儀 本冇心領養孤兒 但一聲「媽媽」轉變心意決定收養
「只要他好起來我甚麼都願意」。(圖片來源:無綫影片截圖)
張慧儀 張慧儀本冇心領養孤兒,但一聲「媽媽」轉變心意決定收養。
張慧儀本冇心領養孤兒,但一聲「媽媽」轉變心意決定收養。(圖片來源:(圖片來源:東方新地資料庫))

節目中張慧儀講到對養子嘅期望時,佢平靜真誠話:「我唔需要他有幾大成就,睇到佢現在咁就好滿足」。

張慧儀性感現身原來要人批准?

久未露面的張慧儀坦言,要囝囝「批准」方可出席活動,更被對方叮囑要做足「安全措施」⋯⋯詳情請看

張慧儀準備好搵返個伴?

張慧儀坦言現在自己更靚更動人,盼望⋯⋯詳情請看

關鍵詞
張慧儀
撰文:東方新地圖片來源:大會提供、東方新地資料庫資料或影片來源:YouTube@無綫