張漢斌

張漢斌演死囚 臭足四個鐘 仲要吞三文魚自殺…

最新娛聞

廣告

無綫古裝喜劇《翻生武林》好評如潮,網民激讚劇情貼地又搞笑!除了一眾主角夠生鬼外,其實劇中有唔少老戲骨同為人熟悉的綠葉演員,佢哋出眾的演技真係令套劇生色不少!而第五集其中一幕「死囚巡街」中,資深演員張漢斌將「寧死不屈」演得近乎完美,更要被雞蛋、豆腐、菜心等餸頭餸尾丟滿全身,仲要食三文魚哽死… 認真敬業樂業!

撰文:東方新地
圖片:《翻生武林》截圖、張漢斌 微博

資深演員張漢斌 你認唔認得?

資深演員張漢斌相信就咁睇個名,應該唔知佢係邊個,不過見到樣你一定知!

張漢斌演死囚 臭足四個鐘

早前《翻生武林》第五集中,張漢斌飾演一名準備行刑的死囚,唔單止要遊街示眾,仲要被掟雞蛋、蕃茄、豆腐等餸頭餸尾。

佢為咗救飾演掌門嘅鄭子誠,不惜「吞肉」自殺,呢幕精彩得令人難忘。

雖然出街可能只係幾秒鐘,但係完來呢一節戲拍咗成四個鐘,加上啲雞蛋、豆腐的臭味勁難頂,張漢斌都坦言拍完後係成身惡臭!張漢斌受盡屈辱、但寧死不屈嘅表情,真係唔係人人做得咁逼真!專業!

仲要吞三文魚自殺…

不過話就話係「吞肉自殺」,不過觀眾就發現「嚿肉」竟然係橙色,明朝點解會有厚切三文魚腩呢?張漢斌解釋指,劇本原本係寫吞生豬肉哽死,不過真係放唔到入口,所以就改用魚生。不過等候拍攝時間太長,加上嚿魚生放都放到暖晒,都實在好惡頂⋯

張漢斌飾演曼三冠

張漢斌拍過幾多劇真係唔知,總之見到佢一定認得佢係無綫演員,話說佢早前喺無綫劇《三個女人一個「因」》中都有演出,佢同鍾志光分別飾演曼聯球迷及利物浦球迷,最後仲鬧上法庭呢幕,相信觀眾都歷歷在目,球迷們更是超有共鳴!

「惡利狗!」曼聯同利物浦球迷,誓不兩立!

曼聯王朝千秋萬世!

張漢斌仲要喺法庭唱出曼聯會歌:「Glory glory Man Utd… 」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
翻生武林