張頴康

張頴康夫婦 晒細仔萌爆真寫

最新娛聞

廣告

張頴康麥雅緻兩夫婦經常放閃晒恩愛,一家四口非常幸福。眨吓眼細囝小花生已經四個月大啦!日前,張頴康老婆喺社交網站上載咗一輯細囝小花生的沙龍照,場面溫馨!

原文:Sunday Kiss

相片:張頴康 麥雅緻 專頁@FB

張頴康老婆晒小花生沙龍照

時間匆匆,小花生轉眼已經四個月!愛仔心切的張頴康麥雅緻,為了記錄BB的成長專程係媽媽坐月時影咗一輯沙龍照,仲整埋手腳模!日前,媽媽終於收到照片,於是喺社交網站同大家分享,一家人各自抱住小花生,場面非常溫馨!

當然唔少得家姐小豆撐場

小花生出場啦~

張頴康老婆享受湊B日常

近日,麥雅緻喺社交網站分享了佢一眼關七嘅湊B日常。佢留言話:「一打四,無有怕,同佢地一齊畫吓圖畫,睇吓書,唱吓兒歌,睇吓迪士尼美語世界… 留喺屋企都好舒服吖!係我差少少俾錯啲狗餅當係餅餅俾小豆食啫⋯ 爸爸你放心返工啦!」

張頴康近期有兩套劇在身,工作經常日夜顛倒,每星期和家人相聚玩樂嘅機會少之又少,不過為咗老婆同一對可愛的仔女,所有拼搏都是值得的。

一個人湊仔又買餸

早前,阿康連續幾日外景,返到屋企,老婆的舉動令佢十分感動。佢留言話:「連續幾日外景喺出面凍到雪條一樣,今晚返到屋企,老婆一個人去買哂啲雞煲呀火鍋料呀等我番嚟打邊爐!我個人即刻暖哂!我講緊嘅唔止係體溫,直情係暖到入心!我愛你」。一家四口真係非常幸福!

張頴康一家慶祝囝囝百日

不知不覺「小花生」已經出世100日啦。日前,麥雅緻就喺社交網站晒相話:「小花生今日百日喇!Happy 100 days!爸爸返工改咗時間,趕得切可以一家人齊聚慶祝!正式介紹,小花生叫張迅橋 Makson Cheung!」相中一家四口齊齊出鏡,畫面溫馨!唔少網民紛紛送上祝福!

慶祝相識十週年

張頴康麥雅緻兩夫婦自從生咗2個小朋友之後,一家四口相當幸福。日前張頴康喺社交網站發佈咗同老婆嘅合照,話1月4號係佢哋兩夫婦相識十週年嘅日子!佢仲留言話:「今日1月4日!相識十週年喇!呢10年嚟,結咗婚,多咗兩個寶貝!多謝老婆,令我嘅人生變得美滿!我愛你!」真係非常幸福啊!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!